برگزاري دوره آموزشي گذر مهارتي صبحانه ايراني در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 753 تاریخ انتشار: 1393/11/20 14:34:00
نمایش: 1583
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، به مناسبت دهه مبارک فجر دوره آموزشي گذر مهارتي صبحانه ايراني با حضور بانوان شاغل دستگاههاي اجرايي استان در اين اداره کل برگزار گرديد .
تقي پور مدير کل آموزش فني حرفه اي استان ضمن تقدير از حضور بانوان در اين دوره آموزشي ، هدف از برگزاري اين دوره را کمک به تغذيه سالم در خانواده ها دانست و افزود از آنجايي که بانوان نقش بسيار مهمي در توسعه سلامت دارند ، لزوم آموزش غذاهاي سالم و اصيل ايراني بيش از پيش احساس مي شود.
وي در ادامه افزود از آنجايي که رسالت آموزش هاي فني و حرفه اي ، مهارت آموزي با تاکيد بر سبک زندگي ايراني اسلامي است  بنابراين با تداوم اجراي اين برنامه ها که با استقبال خوب کارکنان ادارات نيز مواجه است گام موثري در اين زمينه برداشته و حرکت جديدي در اين حوزه  آغاز مي گردد.
تقي پور با اشاره به اينکه بانوان شاغل جهت انجام کارهاي اداري نيازمند توان جسمي و فکري  هستند افزود استفاده از يک صبحانه خوب ، کامل و مقوي  ضمن حفظ  توان فيزيکي کارمند جهت انجام کارهاي محوله ، شرايط تکريم بيش از پيش مراجعين و ارباب رجوع را فراهم مي آورد.
در ادامه خانم ها رياحي و کريميان طرز تهيه و آماده کردن چند صبحانه سالم و مفيد ايراني را آموزش دادند .
گفتني است اين دوره با استقبال خوب بانوان کارمند مواجه شد و شرکت کنندگان خواهان ادامه روند اجراي اين برنامه ها در سازمان شدند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها