برگزاري جلسه تبادل نظر کارشناسان مشاوره مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد و اداره کل استان با کارشناسان مدارس ناحيه 1 شهرستان شهرکرد به ميزباني اداره آموزش و پرورش

کد خبر: 760 تاریخ انتشار: 1393/12/03
نمایش: 622
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، جلسه هم فکري و تبادل نظر بين کارشناسان مشاوره مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد و اداره کل استان با کارشناسان مشاوره مدارس ناحيه يک شهرستان شهرکرد به ميزباني اداره آموزش و پرورش و در محل سالن کنفرانس آن اداره برگزار گرديد.
اين جلسه در راستاي اجراي جزئيات تفاهم نامه بين اداره کل آموزش فني و حرفه اي و اداره کل آموزش و پرورش برگزار گرديد و به منظور آشنايي بيشتر و بحث و تبادل نظر در اين زمينه برگزار گرديد.
قنبريان کارشناس مشاوره آموزش و پرورش، اين جلسه را به منظور برنامه ريزي  و همفکري در جهت اجراي برنامه هاي هفته پژوهش در سطح مدارس بيان کرد و خواستار برگزاري اين قبيل جلسات در سطح مدارس به منظور بالا بردن اطلاعات دانش آموزان خصوصا در دوران تحصيلي نزديک به انتخاب رشته آنها شد.
وي حضور کليه کارشناسان مشاوره مدارس ناحيه يک که با استقبال آنها از طرح هاي گذر مهارتي و بازديد از مراکز و کارگاههاي آموزش فني و حرفه اي روبه رو شده بود را بازتابي از تاثير مثبت اين جلسات در سطح کارشناسان  بيان کرد.
در ادامه محمديان و عليدوستي، کارشناسان مشاوره اداره کل و مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد به معرفي آموزش هاي فني و حرفه اي و رويکرد جديد سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به منظور آموزش مهارت از سنين پايين و در سطح مدارس پرداخت و ابراز اميدواري کردند که با آموزش هاي مهارتي موفق مي توان جوانان را با شغل هاي زود بازده، پر درآمد و متناسب با نياز جامعه آشنا نمود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها