برگزاري کارگاه آموزشي آشنايي با پورتال جامع سازمان در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 763 تاریخ انتشار: 1393/12/04
نمایش: 1246
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، کارگاه آموزشي آشنايي با پورتال جامع سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، ويژه کارشناسان ، روسا و سرپرستان مراکز آموزشي استان در محل سايت مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد برگزار گرديد.
آماره رئيس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ريزي، هدف از برگزاري اين کارگاه را آشنايي بيشتر و تسلط بر نحوه ي کار با اين سامانه به منظور تعريف دوره هاي آموزشي، ثبت کارگاهها، ثبت کارآموزان، تعريف مربي و مراحل تاييد و ارجاع آن به کارشناسان آموزش استان و ستاد بيان کرد و اذعان کرد با توجه به تغيير رويکرد سازمان آموزش فني و حرفه اي و به روز رساني ماهيانه اين سامانه و تغييرات اخير آن ، ضرورت اطلاع از قابليت هاي اين سامانه امري ضروري مي باشد.
وي افزود کليه مربيان مراکز موظف به ثبت تجهيزات کارگاهي خود در پرتال هستند و روساي مراکز نيز بر اين امر نظارت مي نمايند .
آماره با اشاره به تغييرات آينده اين سامانه در سال 94 و حذف نظارت کارشناسان ستاد، دقت در تعريف دوره هاي آينده را بسيار ضروري دانست و اهميت توجيه کارشناسان در اين امر را قابل توجه بيان کرد.
بهزاد وهابي، سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد به معرفي تغييرات اين سامانه در ماههاي اخير پرداخت و به قابليت ويرايش دوره هاي و نحوه ي بارگذاري نقشه هاي مراکز و دوره هاي به روز رساني سامانه از طريق سرور آن اشاره کرد و  فرصت تغييرات دوره ها را بسيار محدود و وابسته به مهلت قانوني يک سوم دوره اعلام نمود.
در ادامه با آموزش تعريف، ثبت و معرفي يک مکان آموزشي، دوره ي متناظر و ثبت کارآموزان ، براي حاضران درکارگاه، کليه جزئيات و نکات مربوط به آن از ابتدا تا انتها ارائه شد و به ابهامات و پرسش هاي حاضران پاسخ داده شد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها