برگزاري نمايشگاه عکس با موضوع شناخت آسيب هاي اجتماعي در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 766 تاریخ انتشار: 1393/12/06 19:22:14
نمایش: 1222
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، نمايشگاه عکس شناخت آسيب هاي اجتماعي و راهکارهاي مقابله با آن در حاشيه اولين همايش نقش آموزش هاي مهارتي در کاهش آسيب هاي اجتماعي در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان برگزار گرديد.
قهرمان آماره دبير اين همايش شناخت و معرفي آسيب هاي اجتماعي در سطح جامعه و از سطوح پايين سني را بسيار ضروري دانست و افزود آگاهي بخشي در اين زمينه بايد ازمقاطع ابتدايي و تا سطوح بالاي تحصيلي تکميل گردد.
وي با اشاره به معضل بيکاري در کشور، مهارت اموزي متناسب با شرايط جامعه و نياز بازار کار را راهکار اصلي در اين زمينه بيان کرد و افزود سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به عنوان يک نهاد در ارائه آموزش هاي غير رسمي، در کنار ديگر ارگانهاي آموزشي و تربيتي کشور نقش مهمي در تکميل مهارت کارجويان و فارغ التحصيلان دانشگاهي براي ورود به بازار کار دارد.
وي فقر و بيکاري را دو عامل آسيب اصلي در سطح کشور بيان کرد که زمينه ساز آسيب هاي بزرگتري در اجتماع مي باشند و لذا برنامه ريزي و سرمايه گذاري براي رفع اين دو معضل را بسيار ضروري دانست.
وي ضمن تقديرازمعاونت اجتماعي نيروي انتظامي استان و پليس پيشگيري جهت همکاري در برگزاري اين نمايشگاه ، خواستار همکاري بيشتر در راستاي برگزاري نمايشگاه هاي آتي شد.
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها