بازديد دانش آموزان دبيرستان دخترانه نيايش شهرکرد از کارگاههاي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

کد خبر: 773 تاریخ انتشار: 1393/12/10 17:01:01
نمایش: 2700
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه شهرکرد، دانش آموزان دبيرستان دخترانه نيايش شهرکرد از کارگاههاي اين مرکز بازديد نمودند.
در اين مراسم دانش آموزان از نزديک با کارگاههاي رشته برق، AVR، صنايع دستي، اتومکانيک خواهران، سوخت نگار چوب و ... آشنا شدند.
احمدرضا بني شريف مربي الکترونيک، AVR و LED، با بيان مختصري از پيشينه ي رشته هاي دانشگاهي و معرفي رشته هاي تحصيلي نوين و آموزش هاي مهارتي در مراکز آموزش فني و حرفه اي، به گرايش هاي مختلف رشته برق در مقاطع دانشگاهي اشاره کرد و افزود رشته مهندسي برق يکي از پر طرفدارترين رشته هاي فني در ميان دانش آموزان و دانشجويان است که زمينه ي کاري بسيار گسترده اي در صنعت و بازار کشورمان براي آن وجود دارد.
وي با توجه به حساسيت بحث انتخاب رشته در مقطع متوسطه براي دانش آموزان ، توضيح مختصري در معرفي رشته هاي فني و ادامه تحصيل در اين رشته ها را بيان کرد.
بني شريف شرط ادامه تحصيل در رشته هاي فني را بهره مندي از علاقه و پشتکار بالا، استعداد و دانش رياضيات قوي بيان کرد.
وي بازار کار رشته ها و حرفه اي مرتبط با اين حوزه را قابل قبول ارزيابي نمود  و افزود امروزه نياز به مهارت مهندسين شاخه برق در کارخانجات، نيروگاهها، صنايع، شرکت ها و دفترهاي فني و مهندسي قابل لمس است و فارغ التحصيلاتن اين رشته پتانسيل بالقوه ي جهت جذب در بازار کار دارند.
در پايان رفيعي، معاونت دبيرستان، با تشکر از مسئولين اداره کل و مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، خواستار تعامل وهمکاري متقابل جهت بازديد ساير دانش آموزان از اين مرکز شد و برنامه ي برگزار شده را بسيار مفيد و کارآمد ارزيابي کرد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها