برگزاري دوره مشاوره و گذر مهارتي در دبيرستانهاي نوبت اول کاشاني و معلم شهيد ناحيه يک آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد

کد خبر: 777 تاریخ انتشار: 1393/12/14 10:21:48
نمایش: 1294
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، دوره هاي مشاوره و گذر مهارتي در دبيرستانهاي معلم شهيد و کاشاني ناحيه يک آموزش و پرورش شهرستان برگزار گرديد.
مرتضي محمديان، کارشناس مشاوره اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، در اين برنامه ضمن بيان مقدمه اي در مورد رشته هاي ارائه شده در مراکز آموزش فني و حرفه اي، کارگاه ها، تجهيزات و مربيان توانمند اين مراکز را ارائه دهنده انواع آموزش هاي مهارتي در سطوح مقدماتي و پيشرفته ويژه دانش آموزان و معلمان آنها معرفي نمود.
وي مهارت آموزي را امري ضروري در زندگي روزمره هر فرد بيان کرد و با اشاره به نمونه هاي فراواني از کاربرد مهارت در امور روزمره و نقش آن در کاهش هزينه هاي خانواده ، فراگيري حرفه اي مختلف را علاوه بر امر اشتغال جوانان، يک سرمايه ي بالقوه براي هر فرد دانست.
در ادامه اسماعيليان، مربي آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي شهرستان شهرکرد، به ارائه  نکات آموزنده اي از مهارت هاي کامپيوتري ICDL ، براي دانش آموزان پرداخت و فرا گيري نرم افزارهاي رايج کامپيوتري و اينترنت  را در دنياي ارتباطات امروز بسيار ضروري دانست.
وي با دعوت از دانش آموزان جهت بازدي ازمراکز و آموزشگاههاي فني و حرفه اي، رشته هاي ارائه شده در آموزشگاه ها را براي دانش آموزان تشريح نمود.
در پايان مديران دبيرستان ها ضمن تقديراز مراکز و آموزشگاه هاي  فني و حرفه اي جهت برگزاري گذر مهارتي ، خواستار تداوم اين قبيل برنامه ها در ماههاي آتي شدند.
گفتني است در اين برنامه ي آموزشي دانش آموزان با مهارتهاي کامپيوتر و برق آشنا شدند و مطالب آموزنده اي توسط مربيان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد و آموزشگاه هاي بخش خصوصي تابعه اين مرکز در شهرستان شهرکرد ارائه گرديد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها