افتتاحيه انجمن صنفي کارگري کارگران ساختماني و تاسيساتي فرخشهر با حضورمدير کل آموزش فني و رحرفه اي استان

کد خبر: 788 تاریخ انتشار: 1393/12/24 17:20:08
نمایش: 1390
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مراسم افتتاحيه انجمن صنفي کارگري  کارگران ساختماني و تاسيساتي فرخشهر با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان و تني چند از مسئولان بر گزار گرديد.
در ابتداي اين مراسم قادري ، رئيس نظام مهندسي ساختمان فرخشهر، با ابراز خرسندي از افتتاح اين سنديکا از تلاش هاي صورت گرفته در اين راستا تقدير نمود و مطالبي چند در رابطه سبک معماري در استان  بيان کرد.
وي با اشاره به نبود سبک معماري خاص در استان، اذعان داشت که فرايند معماري در استان بايد تغيير اساسي يابد و روند ساخت و ساز و واگذاري کارهاي ساختماني بايد جنبه تخصصي تر يابد.
وي گفت عمر مفيد ساختمان در دنيا حدود 100 سال است در حاليکه در ايران در حدود 20 سال مي باشد،  وي ساختمان ها را سرمايه ملي معرفي کرد و افزود انتظار مي رود واگذاري کارهاي تخصصي ساختماني  به افراد داراي تخصص و صلاحيت صورت گيرد.
قادري از هماهنگي هاي صورت گرفته با واحد آموزش سازمان نظام مهندسي استان و اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان خبر داد و ابراز اميدواري کرد اين انجمن بتواند آموزش هاي مورد نياز فعالان اين حوزه را ارائه نمايد.
وي اجراي حکميت، رفع و ساماندهي امور بين کارفرمايان و مالکان، افزايش کيفيت کار و پيشگيري از زيان وارده به مالکان را از ديگر اهداف تاسيس اين انجمن بيان کرد و خواستار بهره مندي از تمام ظرفيت هاي معماران و حرفه آموزان در زمينه المپياد هاي مهارتي در سطوح مختلف استاني، کشوري و جهاني شد.
در ادامه تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان، با اشاره به سو استفاده از نام کارگران در زمينه بيمه کارگري ، خواستار همکاري بيشتر در مقابله با اين آسيب جامعه کارگري اشاره کرد و بيان کرد حق کارگران بايد کامل و تمام به آنها اعطا گردد.
تقي پور با اشاره به پتانسيل هاي بالقوه و بالفعل سازمان آموزش فني و حرفه اي ، اضافه کرد اين سازمان ظرفيت آموزشي فراوان و متنوعي جهت ارائه اموزش هاي تخصصي به کارگران داراست.
در ادامه جمشيدي، مدرس دوره هاي صنعت ساختمان و رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي سورشجان، ضمن تقدير از حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي و مسئولين نظام مهندسي در اين مراسم ، خواستار حضور متقاضيان در دوره هاي آموزشي شد.
وي برگزاري دوره هاي آموزشي ويژه نماکاران و کارگران را بسيار حايز اهميت بر شمرد و اين آموزش هاي را زمينه ساز تغيير فضاي ظاهري شهر و زيبا سازي آن بيان کرد.
در پايان احمديان مسئول واحد اموزش نظام مهندسي ضمن تشکر از حضور مسولان در اين مراسم به معرفي اعضاي  اصلي و علي البدل هيئت مديره صنف صنعت ساختمان فرخشهر پرداخت و ابراز اميدواري کرد که تاسيس اين صنف بتواند گامي موثر در زمينه خدمت به جامعه کارگران بردارد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها