نماينده محترم ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد در ديدار با مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان خواستار تداوم و تسريع روند ارائه آموزشهاي مهارتي در استان شد.

کد خبر: 798 تاریخ انتشار: 1394/01/18 19:49:44
نمایش: 764
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در ديداري با نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرکرد ضمن ارائه عملکرد فعاليتهاي صورت گرفته در سال 93 و به تشريح برنامه هاي سال 1394 در حوزه آموزشهاي مهارتي استان پرداخت.
محمود تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي  در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد ضمن ارائه گزارشي از فعاليتهاي صورت گرفته در سال 93 و برنامه هاي آموزش فني و حرفه اي در سال جاري افزود، اين اداره کل با ارائه آموزشها در قالب آموزش صنايع و اصناف ، دانشجويان و فارغ التحصيلان ، فعالان بخش صنعت ساختمان ، فعالان بخش صنايع دستي ، آموزش استاد شاگردي، آموزش حرفه هاي مشاغل خانگي ، آموزش روستائيان و عشاير، آموزش در زندان و درپادگان ، آموزش کارآفريني ، آموزش آسيب ديدگان اجتماعي (مددجويان تحت پوشش بهزيستي ، کميته امداد ، زنان سرپرست خانوار و زندانيان ) و ... به عموم هم استانيها خدمت رساني مي نمايد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام  نماينده ولي فقيه دراستان و امام جمعه شهرکرد نيز ضمن تاکيد بر لزوم ارائه خدمت خالصانه ، روند ارائه آموزشهاي مهارتي را در استان مثبت ارزيابي نمود و خواستار تداوم و تسريع ارائه آموزشهاي مهارتي در استان و بخصوص در مناطق محروم و کمتر توسعه يافته شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها