انعقاد قرار داد همکاری آموزشی بین شرکت جایکای ژاپن و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 80 تاریخ انتشار: 1390/07/28
نمایش: 1659
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، قراراد همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری و شرکت جایکای ژاپن منعقد گردید.
سعیدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در این جلسه ضمن تشریح سیاست های سازمان مبنی بر ارتقاء سطح مهارت جامعه و حضور سازمان در کلیه ابعاد جامعه اعم از صنعت ، کشاورزی ، خدمات و فناوری ، آموزش روستائیان را یکی از اصول این سیاست ها برشمرد. وی افزود این قرارداد همکاری در راستای ارتقاء صلاحیت های حرفه ای و توانمند سازی روستائیان در جهت ایجاد کسب و کار امضا می گردد.
seiichi mishima ( سه ایچی میشیما ) مشاور ارشد شرکت جایکا نیز ضمن تبریک کسب رتبه ششم المپیاد جهانی مهارت (لندن 2011) توسط تیم اعزامی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر در قالب پروژه مدیریت مشارکتی جنگل و مرتع در شهرستان کوهرنگ طرح ظرفیت سازی و بالا بردن سطح زندگی وحفاظت از محیط زیست را درمنطقه بازفت دردست اجرا دارد افزود با همکاری آموزش فنی و حرفه ای و استفاده از ظرفیت بالای آموزشهای مهارتی می توان ضمن توانمند سازی مهارتی روستائیان از تخریب محیط زیست جلوگیری نمود و موجبات ایجاد اشتغال پایدار و توسعه روستا ها را فراهم آورد.
بموجب این قرار داد آموزشی که بین مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و مشاور ارشد شرکت جایکا در محل دفتر مدیر کل امضا گردید مقرر شد آموزش فنی و حرفه ای استان دوره های آموزشی فنی و حرفه ای جهت زنان روستایی شهرستان کوهرنگ را مطابق با استاندارد های آموزشی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور برگزار نماید
تامین مربی واجد الشرایط برای اجرای دوره های آموزشی ، تهیه مواد مصرفی مورد نیاز ، تجهیز کارگاه آموزش عملی وتئوری و نظارت بر حسن اجرای دوره آموزشی نیز بعهده سازمان می باشد.
در ادامه برنامه مسئولین شرکت جایکا ضمن بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شهرکرد و حضور در کارگاههای آموزشی ، ضمن صحبت با کار آموزان و مربیان با فرایند آموزش از زمان ثبت نام تا تحویل گواهینامه آشنا شدند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها