اولين پايگاه اينترنتي خبرنگاري گردشگري با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري درچهارمحال وبختياري رونمايي شد

کد خبر: 808 تاریخ انتشار: 1394/01/30 10:29:48
نمایش: 1300
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،  نخستين پايگاه اينترنتي خبرنگاري گردشگري در چهارمحال وبختياري روز دوشنبه با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي و جمعي از مديران استان در آيين جشن اشتغال مهارت آموختگان زن در شهرکرد رونمايي شد.
مديرکل فني و حرفه اي چهارمحال وبختياري در آيين رونمايي از اين پايگاه با اشاره به اينکه اين پايگاه اطلاع رساني اينترنتي به نشاني http://kiyar.mihanblog.com ايجاد شده است ، افزود در راستاي مصوبات سفر هيات محترم دولت به استان در راستاي توسعه گردشگري ، نخستين دوره آموزش خبرنگاري گردشگري کشور در شهرستان کيار با حضور 50 نفر از کارشناسان روابط عمومي ادارات استان برگزار گرديد و شرکت کنندگان ، آموزشهاي خبرنگاري را بر اساس استانداردهاي آموزشي سازمان آموزش فني و حرفه اي فراگرفتند.
تقي پور اضافه کرد : با راه اندازي اين پايگاه اطلاع رساني زمينه اشتغال پنج نفر به صورت مستقيم و 10 نفر به صورت غيرمستقيم فراهم شد.
وي افزود: براساس همکاري و برنامه ريزي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، خانه مطبوعات و فني و حرفه اي دوره هاي تخصصي خبرنگاري براي خبرنگاران استان برگزار مي شود.
گفتني است در آيين جشن اشتغال مهارت آموختگان زن از زنان کارآفرين و هنرمند و همچنين تعدادي از بازنشستگان فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري تجليل شد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها