برگزاري مراسم اختتاميه نمايشگاه دستاوردهاي بانوان مهارت ديده اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 814 تاریخ انتشار: 1394/02/03 13:21:25
نمایش: 1273
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مراسم اختتاميه نمايشگاه دستاوردهاي بانوان مهارت ديده در اين اداره کل برگزار گرديد.
در اين مراسم که با حضور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان، معاونت آموزش پژوهش و برنامه ريزي، معاونت مالي و پشتيباني، رياست اداره آموزش، پژوهش و برنامه ريزي و جمعي از کارکنان اداره کل و مراکز تابعه با حضور بازديدکنندگان و آموزشگاههاي آزاد شرکت کننده در اين نمايشگاه برگزار گرديد، محمود تقي پور، با تقدير از زحمات مجريان و دست اندرکاران برگزاري اين نمايشگاه ، از کليه کارآفرينان، مهارت ديدگان، آموزشگاه هاي آزاد و مراکزي که با ارائه دستاوردها و صنايع دستي مربيان و کارآموزان خود نقش مهمي در اين نمايشگاه داشتند کمال تشکر را نمود.
وي بازتاب گسترده اين نمايشگاه در اخبار و رسانه هاي جمعي، بازديدهاي گسترده اقشار مختلف جامعه اعم از دانش آموزان و دانش جويان، در خواست هاي مکرر و مکاتبات مراکز آموزشي براي حضور در اين اداره کل و برگزاري کارگاه هاي آموزشي براي مخاطبان ويژه خود، علاوه بر اجراي گذرهاي مهارتي کوتاه مدت در حاشيه نمايشگاه را حاکي از کميت و کيفيت بالاي اين نمايشگاه دانست.
تقي پور اضافه کرد تحقق شعار همدلي و همزباني بين ملت و مسئولين، به معني انجام درست وظايف از سوي دولت است و اينکه مردم به آنها اعتماد کنند.
وي افزود: رسانه‌ها بايد خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند، نظرات گروه‌هاي مختلف را منعکس کنند چرا که اين در واقع کمک برادرانه به دولت است.
از سوي ديگر تأکيد رهبر معظم انقلاب بر عنصر «همدلي» که در شعار سال ۹۴ تبلور يافته امري بي‌سابقه نيست و ايشان در گذشته نيز از اين موضوع به عنوان «نعمت بزرگ خدا» ياد کرده بودند.
تقي پور در پايان گفت: اميدواريم که برپايي اين نمايشگاه توانسته باشد قدمي هر چند ناچيز در راستاي تحقق شعار امسال باشد و اين شعار براي توده مردم راهگشا بوده و از سوي ديگر راهنمايي براي برخورد و رفتار مسئولان باشد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها