برگزاري کارگاه آموزشي معماري با رويکرد معماري سبزبا همکاري اداره کل آموزش فني و حرفه اي و دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد

کد خبر: 815 تاریخ انتشار: 1394/02/03 13:22:42
نمایش: 1390
اخبار
کارگاه آموزشي معماري با رويکرد معماري سبز با مربيگري مربيان و اساتيد مجرب اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و دانشگاه آزاد واحد سما در محل سالن اجتماعات اين دانشگاه برگزار گرديد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، در اين کارگاه آموزشي محمود تقي پور، مدير کل ضمن معرفي اداره کل و مراکز آموزش فني و حرفه اي استان و اشاره به فعاليت هاي مشترک آنها با دانشگاه ، افزود جامعه هدف اين آموزشها عموم  جامعه است و آموزش هاي مهارتي درمراکز ثابت ، کمپ هاي ترک اعتياد، پادگان ها،  زندان ها، فعاليت‌ها مشترک با بهزيستي، گواه بر اين ادعا است.
وي  با اشاره به عدم تناسب بين خروجي دانشگاه ها و استخدام هاي دولتي، شرايط کنوني را محياي حضور کارآفرينان دانست و افزود کارآفرينان مي توانند با بهره گيري از توانايي هاي خود بهترين فرصتهاي بازار کار را به خود اختصاص دهند.
تقي پور آموزش 6500 حرفه و استاندارد متناسب با رشته هاي مختلف تحصيلي و نياز بازار کار،  در سازمان آموزش فني و حرفه اي را با استفاده ازتوان نيروي انساني مجرب و تجهيزات به روز ،  بهترين فرصت براي کارجويان و کارآموزان دانست.
تقي پور اضافه کرد : هدف ما تلفيق آموزش هاي دانشگاهي و مهارت آموزي است که منجر به تغيير نگرش افراد بشود که در نهايت بتواند به ايجاد تغييرات سازنده در جامعه ختم شود، وي ابراز اميدواري کرد با همکاري ساير دستگاههاي مرتبط  گامهايي اساسي در حوزه اشتغال برداشته و با استفاده از ظرفيت کارگاههاي فني و حرفه‌اي ، مهارتهاي کليدي به دانشجويان عرضه شود.
در ادامه اين برنامه  ، علوي رياست دانشگاه آزاد واحد سما ، ضمن معرفي اين واحد دانشگاهي ،  رسالت دانشگاه را بالا بردن سطح علمي جامعه و فرهنگ مردم دانست و افزود اشکالات موجود در سيستم آموزش عالي و دانشگاهها ، با مهارت آموزي فارغ التحصيلان دانشگاه در کنار تکنسين ها مرتفع مي گردد و رسالت مهم فني و حرفه اي، مهارت آموزي اين قشر براي اشتغال است، وي بها دادن به آموزش هاي فني و حرفه‌اي را لازمه حل معضل بيکاري در جامعه دانست .

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها