به مناسبت سالروز ميلاد پر خير و برکت امام علي (ع) و روز پدر و همچنين روز معلم، برنامه فرهنگي ورزشي پياده روي کارکنان برگزار گرديد

کد خبر: 824 تاریخ انتشار: 1394/02/14
نمایش: 1255
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، به مناسبت سالروز ميلاد پر خير و برکت امام علي (ع) و روز پدر و همچنين گراميداشت مقام معلم، برنامه فرهنگي ورزشي پياده روي کارکنان از محل اين اداره تا تپه نور الشهداي شهرکرد برگزار گرديد.
محمود تقي پور، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان، با تشکر از حضور کارکنان در اين برنامه ، بيان کرد: به اعتقاد پژوهشگران، پياده روي ورزشي مناسب براي همه سنين به شمار مي آيد، اما دويدن براي سالخوردگان خطرناک است و براي مبتلايان به بيماري قلبي مناسب نيست.
وي افزود: ورزش هاي سخت و تند، باعث لخته شدن خون در داخل رگ هاي خوني و در نتيجه توقف گردش خون در ماهيچه هاي قلب و درد شديد در قلب مي گردد. برعکس "پياده روي با کمي سرعت" ورزشي ساده و امن بوده و نقش مهمي در سلامت بدن و پيشگيري از بيماري ها دارد و باعث از بين بردن افسردگي مي شود.
تقي پور گفت: پياده روي محبوبترين و پرطرفدارترين ورزش به خصوص براي افراد ورزشکار غيرحرفه اي است و ضمن ارزان بودن قابليت اجرا تقريباً در تمام شرايط را دارد . پياده روي نقطه آغاز خوبي براي کسي  است که به فعاليت جسماني عادت ندارد .
بنابر اين گزارش اين برنامه که با استقبال کليه کارکنان اداره کل و مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد مواجه گرديد، با قرائت فاتحه بر سر مزار شهداي گمنام و تجديد بيعت با آرمان هاي امام راحل عظيم الشان و شهداي گمنام هشت سال دفاع مقدس و همچنين گراميداشت ميلاد پر خير و برکت حضرت علي(ع) و روز معلم و تجليل از برگزيدگان و مربيان پايان يافت.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها