اعلام برنامه هاي واحدهاي مختلف اداره کل در سالجاري در شوراي اداري اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 825 تاریخ انتشار: 1394/02/15
نمایش: 1326
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، شوراي اداري اداره کل با حضور روساي واحدهاي اداره کل با موضوعات الزامات اسناد بالادستي ، برنامه آموزشي ،  صرفه جويي  و افزايش بهره وري ، تشکيل کميته ها و بانکهاي اطلاعاتي ، تشکيل جلسه داد.
دراين جلسه تقي پور مديرکل ضمن بزرگداشت و گراميداشت مناسبتها واعياد و تاکيد بر منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در زمينه تقويت همدلي و همزباني دولت و ملت ، يکي از دغدغه هاي اصلي جامعه را اشتغال دانست و افزود رويکرد سالجاري حضور موثر تر سازمان در اين حوزه است که در استان نيز با برگزاري جشن اشتغال و نمايشگاه دستاوردهاي بانوان مهارت ديده در فروردين ماه بر آن تاکيد ويژه شده است.
وي در ادامه از رونمايي از 234 عنوان استاندارد آموزش شغل و شايستگي در حوزه هاي انرژي هاي نو و گياهان دارويي، رونمايي از طرح باشگاه مجازي آموزش مهارت و يادگيري دانش بنيان اميد و رونمايي از بن كارت آموزش مهارتي رايگان به كارگران ماهر توسط سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور خبر داد .
تقي پور با اشاره به لزوم صداقت ، سلامت و پيگيري در انجام امور ، برلزوم برنامه محوري در فعاليتها تاکيد نمود و از کليه کارکنان خواست در حوزه کاري خود برنامه سالجاري را تدوين نمايند.
مدير کل آموزش آموزش فني و حرفه اي اولويت هاي سالجاري را توجه به اسناد بالادستي و تاکيد ويژه به اشتغال ، کاهش مصرف انرژي ، استفاده بهينه از فضاها ، تشکيل بانک اطلاعاتي واحد هاي مختلف ، تدوين و تکميل فرايندهاي کاري ، واگذاري فضاهاي مازاد ، افزايش تعاملات با ساير سازمانها ، ارتقاي بهره وري آموزشي و استفاده از انرژيهاي نو دانست.
درادامه معاونين ، روساي ادارات داخلي به بيان گزارش فعاليتها و برنامه هاي سال جاري پرداختند و پيشنهاداتي نيز جهت پيشبرد امور ارائه گرديد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها