حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در نشست هم انديشي استاندار چهارمحال و بختياري با نمايندگان کارگران

کد خبر: 827 تاریخ انتشار: 1394/02/16 14:54:41
نمایش: 1241
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، نشست هم انديشي استاندار و مديران کل تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعي با نمايندگان کارگران استان برگزار گرديد.
در اين جلسه سليماني استاندار استان با شاره به لزوم خريد توليدات داخلي و پرهيز از استفاده از کالاهاي خارجي از سوي همه بخشهاي جامعه مورد ، بازخورد اين حرکت را رونق در صنايع کشور دانست و افزود در سالي که از سوي مقام معظم رهبري بنام دولت و ملت، همدلي و همزباني نامگذاري شده ، فعالان بخش هاي توليدي نقش مهمي در رفع مشکلات کشور و استفاده بهينه از ظرفيتهاي داخلي دارند.
وي افزود تسهيل در رفع مشکلات واحدهاي توليدي و تحرک بخشيدن به توليد در چهارمحال و بختياري، جزو برنامه هاي اولويت دار مسوولان استان است و و توجه به توليد و رفع مشکلات اقتصادي، افزايش نرخ اشتغال را به دنبال دارد.
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه توجه به توليد و رونق اشتغال، در رأس برنامه هاي مديريت استان در سال جاري قرار دارد افزود در بسياري از واحدهاي توليدي با همت بلند کارگران عزيز بسياري از مشکلات سد راه توليد با خلاقيت و ايده هاي نو آنها از پيش رو برداشته شده است و چرخ هاي صنعت به حرکت در آمده و هيچ خللي در کار توليد ايجادنشده همانگونه که از ابتداي انقلاب اسلامي پشتيبان امام(ره)،انقلاب ومقام معظم رهبري(مدظله العالي) بوده و خواهند بود که ما به اين بزرگواران سخت کوش افتخار مي کنيم.
گفتني است، در اين نشست نمايندگان گروه هاي مختلف کارگري در چهارمحال و بختياري نيز ديدگاه ها، نظرات و پيشنهادات خود را در حوزه هاي گوناگون کاري ارائه کردند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها