تغيير وضعيت 4800 نفر از مربيان فني و حرفه‎اي ازحق‌التدريس به پيماني

کد خبر: 831 تاریخ انتشار: 1394/02/23 22:46:58
نمایش: 1243
اخبار
رييس سازمان فني و حرفه‌اي کشور گفت: چهار هزار و 800 نفر از مربيان حق التدريس به پيماني تغيير وضعيت داده مي‎شوند.
 
به گزارش خبرنگارخبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه چهارمحال و بختياري، کوروروش پرند 23 ارديبهشت‌ماه در ديدار با کارکنان اداره آموزش فني و حرفهاي استان از برگزاري آزمون تبديل وضعيت مربيان حق‌التدريس در اول خردادماه سال جاري خبرداد و گفت: اين طرح از مصوبات مجلس شوراي اسلامي بعد از سال 91 بود که بنا شد چهار هزار و 800 نفر از مربيان حق التدريس به پيماني تغيير وضعيت داده شوند.
 
وي اظهار کرد: در دولت جديد و با پيگريهاي دکتر روحاني مشکلات اين مصوبه رفع شد و آزمون استخدامي اين طرح نيز اول خرداد در دو بخش عمومي و تخصصي برگزار ميشود.
 
پرند با بيان اينکه اين طرح دستور العمل مجلس است، تصريح کرد: دستور العمل اجرايي آن توسط مديران و براساس نظر سنجي مربيان نوشته شده است.
 
وي در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا در رابطه با علت اعتراض برخي مربيان در انتخاب واجد الشرايطان اين طرح نيز افزود: مربياني که بعد از سال 91 حق التدريس شدند طبق مصوبه مشمول اين قانون نمي‌شوند که اين امر سبب اعتراض برخي از آنان شده است.
 
به گزارش ايسنا، 102 نفر از مربيان حق التدريس واجد الشرايط از چهارمحال و بختياري انتخاب شده‌اند که خردادماه در اين آزمون شرکت خواهند کرد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها