رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور خبر داد : توانمندسازي و ارائه مهارت آموزشي به روستاييان و عشاير مناطق محروم

کد خبر: 833 تاریخ انتشار: 1394/02/24
نمایش: 1210
اخبار
معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در سفر به استان چهارمحال و بختياري از توانمندسازي و ارائه مهارت آموزشي به روستاييان و عشاير مناطق محروم خبر داد.
 به گزارش پيک مهارت آنلاين به نقل از روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، دکترکورش پرند 23 ارديبهشت ماه در بازديد از مرکز فني و حرفه اي شهيد چمران سامان، به اهداف سفر خود به چهارمحال و بختياري اشاره و خاطرنشان کرد: توانمندسازي و ارائه مهارت آموزشي به روستاييان و عشاير مناطق محروم استان با تاکيد بر اشتغال پايدار نخستين هدف از سفر به اين استان است.
دکتر پرند توانمندسازي و ارائه مهارت آموزشي به حوزه روستايي، کشاورزي و گردشگري چهارمحال و بختياري را ضروري دانست و از اجراي اين طرح در هشت فاز با محوريت نيازسنجي آموزش و اشتغال و بهره وري نيروي انساني، خبرداد.
وي توسعه کسب و کار کوچک، متوسط و مشاغل خرد خانگي را دومين پيشنهاد خود و از برنامه‌هاي اولويت‌دار با توجه بازديد اوليه از سامان عنوان کرد و گفت: اين طرح روش جديدي است که نيازمند آموزش توليد و بازاريابي است.
رييس سازمان آموزش فني و حرفه‌اي کشور اظهارکرد: چنانچه استاندار قبول کند بر اساس نيازسنجي 10 تا 12 کارآفرين براي آموزش به اين استان سفر مي کنند.
دکتر پرند با بيان اينکه توانمندسازي دانشجويان فارغ التحصيل يکي از مشکلات مهم کنوني کشور است، توانمندسازي آنان را سومين پيشنهاد خود براي رفع اين مشکل عنوان و تصريح کرد: با اجراي طرح توانمندسازي بسياري از مشکلات فارغ التحصيلان که نمي توانند وارد بازار کار شوند مرتفع مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها