معاون وزير تعاون ، کار و رفاه اجتماعي در شهرکرد: طرح توانمند‌سازي فارغ‌اتحصيلان در کشور اجرا مي‌شود

کد خبر: 836 تاریخ انتشار: 1394/02/24
نمایش: 1143
اخبار
خبرگزاري تسنيم: معاون وزير تعاون ، کار، رفاه اجتماعي از اجراي طرح توانمند‌سازي فارغ‌التحصيلان دانشگاه‌هاي کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، کوروش پرند، بعد از ظهر امروز در همايش تدبير در توسعه ملي از اجراي طرح توانمند‌سازي فارغ التحصيلان دانشگاه‌هاي کشور خبر داد و اظهارداشت: ارتقا و شايستگي دانشجويان و دانش‌آموزان با رويکرد رفع نياز بازار کار از اهداف برگزاري اين طرح است.
وي با اشاره به اينکه اجراي اين طرح در کشور سبب آموزش نيروي کار ماهار در بازار کار مي‌شود، افزود: توسعه دانشگاه‌هاي فني و حرفه‌اي و آموزش دروس مهارت در دانشگاه‌هاي سبب تقويت و افزايش توليد در کشور مي‌شود.
معا.ون وزير تعاون ، کار، رفاه اجتماعي بيان کرد: کمترين نرخ بيکاري در حوزه حمل و نقل است.پرند تجاري سازي ايده‌ها و ايجاد کسب و کار توسط شرکت‌هاي دانش‌بنيان را يکي‌ ديگر از راهکارهاي افزايش توليد عنوان و خاطرنشان کرد: شرکت‌هاي دانش‌بنيان بايد دوره‌هاي اشتغال‌زايي و بازار محور را برگزار کنند.
پرند از اختصاص 40 هزار ميليارد ريال اعتبار براي اجراي اين طرح خبر داد و گفت: اين ميزان اعتبار براي اشتغال‌زايي و اجراي طرح توانمند‌سازي فارغ التحصيلان است.
وي با بيان اينکه برنامه‌هاي کارورزي در دانشگاه‌ها آسيب شناسي مي‌شوند، ادامه داد: مهارت آموزي دانشجويان بايد متناسب با نياز کار جامعه باشد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها