دکتر پرند رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور درمصاحبه تلويزيوني با سيماي جهانبين، از برنامه هاي آتي سازمان براي سرمايه گذاري در حوزه کشاورزي خبر داد.

کد خبر: 840 تاریخ انتشار: 1394/02/28 14:27:48
نمایش: 760
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل اموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، دکتر پرند در مصاحبه تلويزيوني با سيماي جهانبين، از برنامه هاي آتي سازمان براي سرمايه گذاري در حوزه کشاورزي خبر داد.
کوروش پرند، معاون وزير تعاون ، کار و رفاه اجتماعي و رئيس  سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در سفر خود به بام ايران، در گفتگو با خبرنگار شبکه استاني جهانبين طي مصاحبه تلويزيوني خود از اهتمام سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در حوزه کشاورزي و اجراي طرح هاي سرمايه گذاري کوتاه مدت و بلند مدت در اين زمينه خبرداد.
وي افزود در اين راستا سفرهاي متعددي براي بهره گيري از آخرين دستاوردهاي حوزه کشاورزي به کشورهاي  صنعتي صورت گرفته است و آشنايي با طرح هاي کارآفريني اين کشورها و انتخاب کارآفرينان برتر کشور براي فراگيري آخرين آموزش هاي اين حوزه، از اقدامات صورت گرفته در اين زمينه است.
وي استان چهارمحال و بختياري را با برخورداري از طبيعت ناب ، يکي از مناطق بالقوه براي سرمايه گذاري در اين حوزه نام برد و ابراز اميدواري کرد در آينده شاهد توجه بيشتر به آموزش هاي مهارتي در اين  حوزه باشيم.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها