مدير کل دفتر رياست و روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشوردر مصاحبه با خبرگزاري ايسنا از برنامه هاي سازمان آموزش فني و حرفه اي در راستاي توانمند سازي مهارتي زنان خبر داد.

کد خبر: 842 تاریخ انتشار: 1394/02/29 10:43:34
نمایش: 743
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، محبوبه رنجبرمديرکل دفتر رياست و روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در بازديد از مرکز فني وحرفه اي شهيد چمران سامان ودر گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاري دانشجويان ايران ، باتاکيد برلزوم توانمندسازي زنان در راستاي حضور موثر به بازار کار افزود: در بحث توانمندسازي زنان از طريق آموزش هاي مهارتي، سياستي در سند راهبردي مهارت وفن آوري تدوين شده ، که اين سياست در 13 برنامه جامع وکلان عملياتي شده و بحث آموزش را باهدف ايجاد اشتغال از سطح تدوين استانداردهاي آموزشي تا اجراي دوره هاي کارآفريني ويژه زنان در برمي گيرد.
رنجبربا اشاره به اهميت آموزش هاي بازار محور در توسعه اشتغال تصريح کرد: بحث آموزش هاي بازار محور يکي از برنامه هاي سازمان در دوسال اخير است که امسال به صورت جدي تر در حال پيگيري است و بيشترين مخاطب آن را بانوان تشکيل مي دهند .
مشاوررئيس سازمان در امور بانوان خاطرنشان کرد: درقالب اين مدل آموزشي ، برنامه مهارت آموزي از فرآيند آموزش، توليد، بازاريابي تافروش محصول را دربرمي گيرد ودر راستاي عملياتي نمودن آن تفاهم نامه اي با صندوق کارآفريني اميد منعقد شده که افراد مي تواند با حمايت پشتيبان، تسهيلات لازم را دريافت نموده و بعد از آموزش به توليد واشتغال بپردازند.
 وي بابيان اينکه در بحث سنگ هاي قيمتي ونيمه قيمتي فعاليت گسترده اي در برخي استان هاي کشور صورت گرفته است ، تصريح کرد: بحث جشن اشتغال مهارت آموختگان زن يکي از برنامه هاي امسال بود که در 17 استان برگزار گرديده و چهارمحال وبختياري نيز يکي ازاولين استانها در اين خصوص بوده است.
                                                                              

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها