انتصاب مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري به عنوان عضو دائم ، کميته برنامه ريزي و پايش استان

کد خبر: 843 تاریخ انتشار: 1394/02/29 12:33:02
نمایش: 1138
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، طي حکمي از سوي معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان  بعنوان عضو دائم ، کميته برنامه ريزي و پايش استان : طرح مديريت يکپارچه حوزه آبخيزمنصوب گرديد.
در متن اين حکم خطاب به محمود تقي پورآمده است :
با عنايت به سوابق  و تجارب ارزشمند جنابعالي بدين وسيله به عنوان عضو دائم ، کميته برنامه ريزي و پايش استان :طرح مديريت يکپارچه حوزه آبخيزکه با پشتيباني دفتر بين المللي مناريد سازمان جنگلها، مراتع و آبخيز داري به اجرا در خواهد آمد، منصوب مي شويد.
هدف اصلي اين پروژه شناسايي، رفع خلاها و موانع قانوني و ساختاري موجود در انسجام سازماني و همچنين فقر زدايي و ايجاد اشتغال از طريق توسعه و تقويت سطح دانش و آگاهي کارشناسان، بهره برداراران محلي ، ظرفيت سازي و توانمند سازي جهت تحقق انسجام سازماني و ارائه شيوه هاي مديريت موفق مديريت پايدار منابع آب و اراضي ، تخريب سرزمين ، مديريت خشکسالي ، معيشت پايدار و تعميم دادن دستاوردهاي آن به مناطق ديگر و همچنين سطوح بالاتر در تصميم گيري ها و برنامه ريزي کشور مي باشد.
اميد است با تکال به خداوند متعال و هماهنگي کليه بخشهاي ذيربط در مرحله اجرايي اين پروژه از کليه ظرفيت هاي دستگاه اجرايي متبوع استفاده شايسته بعمل آورده و در انجام امور محوله موفق و مويد باشيد. 
اسماعيل عامري گلستانه معاون برنامه ريزي و اشتغال 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها