به گزارش روابط عمومي:

راه اندازي 8 آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي براي نخستين بار به مناسبت هفته ملي مهارت

کد خبر: 85175 تاریخ انتشار: 1400/05/06 09:54:35
نمایش: 258
اخبار
راه اندازي8 آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي براي نخستين بار به مناسبت هفته ملي مهارت
 
در ششمين روز از هفته ملي مهارت با نام توسعه بخش خصوصي، خيرين مهارتي و مشارکت هاي مردمي تعداد 8 آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي براي نخستين بار در استان با حضور مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي در محل سالن جلسات اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به صورت نمادين رونمايي و راه اندازي شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري، فرانک کبيري ضمن تبريک هفته مهارت و ششم مرداد ماه، روز ملي کارآفريني و آموزش هاي فني و حرفه اي و همچنين عيد غدير خم، گزارشي از فعاليت هاي انجام شده در هفته مهارت از جمله: غبارروبي قبور شهداي گمنام، ديدار با خانواده اولين شهيد مدافع حرم شهرستان فارسان، احمد قاسمي کراني از مهارت آموزان اين اداره کل و بازديد از کارگاه هاي آموزشي زندان ارائه داد.
وي با توجه به شعار امسال مبني بر" توليد، پشتيباني ها و مانع زدايي ها"، بيان داشت: از ابتداي سال 1400 تا کنون حدود 200 نفر از زندانيان در 17 کارگاه از آموزش هاي مهارتي برخوردار شدند.
کبيري در ادامه نيز خبر از راه اندازي مرکز جوار کارگاهي گردشگري در هتل پارسيان شهرکرد داد.
در پايان تعداد 5 آموزشگاه در حوزه موسيقي، هنرهاي نمايشي، فناوري نرم، نصب و نگهداري آسانسور و حقوق شهروندي، بکارگيري فن بيان و سخنراني در شهرکرد براي نخستين بار در استان و آموزشگاه مراقبت و زيبايي ويژه آقايان در فارسان، هنرهاي تجسمي هفشجان و توليد عرقيات از گياهان دارويي در سامان به صورت نمادين، رونمايي و راه اندازي گرديد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها