به گزارش روابط عمومي:

ششمين جلسه شوراي هماهنگي دستگاه هاي تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي به ميزباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري

کد خبر: 85201 تاریخ انتشار: 1400/06/31 11:28:55
نمایش: 288
اخبار
ششمين جلسه شوراي هماهنگي دستگاه هاي تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي به ميزباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان ،ششمين جلسه شوراي هماهنگي دستگاه هاي تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي در استان به ميزباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري برگزار شد.
در اين نشست، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و قدرداني از همکاري دستگاه هاي مربوط، گزارش عملکردي از شش ماه نخست سال 1400 اين اداره کل ارائه داد.
فرانک کبيري بيان نمود: در حوزه مالي با توجه به موافقت نامه اي به مبلغ 4هزار و 630 ميليون ريال در زمينه احداث، توسعه و تکميل مراکز آموزشي و موافقت نامه ديگري با اعتبار 6 هزار و 963 ميليون ريال در تعمير و تجهيز، اين اداره کل به صورت 100 درصدي در مجموع سال هاي 1399 و 1400 رشد داشته است.
وي اظهار داشت: سال 1399 از نظر ميانگين پيشرفت فيزيکي در مسائل بودجه نسبت به سال 1398، هشتاد و هشت درصد و سال 1400 نسبت به سال گذشته، بيش از دويست درصد رشد وجود داشته و کارهاي زيربنايي بسيار خوبي در سطح استان انجام شده است.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به راه اندازي مرکز تخصصي آموزشي نما و صنعت ساختمان شهرستان سامان در شش ماه نخست 1400 اشاره کرد و ادامه داد: با همکاري دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد دو مرکز تخصصي گياهان دارويي و ماهيان سردآبي راه اندازي شد و به زودي دپارتمان پرورش اسب هاي قدرتي براي اولين بار در کشور با مشارکت اين واحد دانشگاهي، شروع به فعاليت مي کند.
کبيري گفت: به مناسبت هفته ملي مهارت، براي 8 آموزشگاه آزاد مجوز تاسيس صادر گرديد که دو آموزشگاه در زمينه هاي موسيقي و تئاتر براي نخستين بار در کشور مجوز فني و حرفه اي دريافت کردند.
وي از راه اندازي مرکز تخصصي آموزشي گياهان دارويي سورشجان در هفته دفاع مقدس خبر داد و عنوان نمود: مشکلات کشاورزان با نيازسنجي معکوس بين تعاوني کشاورزان بررسي گرديد و آموزش هاي اين مرکز بر اساس نيازهاي موجود ارائه خواهد شد.
فرانک کبيري ضمن اشاره به راه اندازي اولين مرکز آموزشي جوار کارگاهي گردشگري کشور در هتل پارسيان و همچنين مرکز جوار کارگاهي مجموعه شيرينکام، صحبت از 9 تفاهم نامه بسته شده در اين مدت از جمله با اداره کل آموزش و پرورش استان، موسسه دانش بنيان ميزان گستران شريف در زمينه استخدام نيرو جهت شرکت هاي خصوصي و تفاهم نامه چهار جانبه با اداره هاي کل بهزيستي و زندان هاي استان و شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر نمود.
در ادامه وي تعدادي از رويدادهاي مهم اداره کل در اين بازه زماني از جمله نخستين نشست هم انديشي مديران زن سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در اداره کل 
چهار محال و بختياري، سخنراني مدير کل پيش از خطبه هاي نمازجمعه شهرکرد به مناسبت هفته ملي مهارت و بازسازي ساختمان آموزش اداره کل را برشمرد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان افزود: استانداردهاي ويتراي روي عکس، استندهاي چوبي، استاندارد شغل جوشکار آلياژهاي آهني و غير آهني ويژه پالايشگاه، پتروشيمي و نيروگاه و 3 استاندارد در زمينه بادام با عنوان هاي تغذيه بادام، هرس بادام و پيوند بادام در اين مدت تدوين و 2 استاندارد جوشکار کاربيد و دوخت عروسک انسان، بازنگري شدند.
در پايان مديران کل و مديران محترم دستگاه هاي حاضر علاوه بر تشکر از اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، به ارائه راهکارهايي جهت اجرايي شدن هرچه بهتر اهداف شوراي هماهنگي دستگاه هاي تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي پرداختند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها