به گزارش روابط عمومي:

افزايش 70 درصدي رضايتمندي ارباب رجوع از خدمات اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري

کد خبر: 85207 تاریخ انتشار: 1400/07/17 09:24:55
نمایش: 241
اخبار
افزايش 70 درصدي رضايتمندي ارباب رجوع از خدمات اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري
 
يکي از هدف هاي اصلي هر سازمان، جلب رضايت مراجعه کنندگان از طريق ارائه خدمات با کيفيت مطلوب مي باشد.
در نظام اداري و اجرايي رضايت مردم از خدمات دستگاه هاي دولتي يکي از شاخص هاي اصلي سنجش کارآمدي و رشد و توسعه است و مؤلفه هايي از قبيل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگي رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رساني مناسب عواملي هستند که موجب رضايتمندي مراجعين مي شوند.
در همين راستا اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان همواره سعي در شناسايي موارد ضعف عملکردي و همين طور دريافت پيشنهاد از مراجعه کنندگان جهت سهولت در انجام امور داشته است.
با توجه به آسيب شناسي و تحليل هاي صورت گرفته در خصوص شکايت هاي ثبت شده در سامانه هاي مختلف و همچنين مراجعات حضوري افراد، نتيجه کاهش هفتاد درصدي ميزان شکايات از اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري مشاهده شد که در شرايط خاص پيش آمده از ويروس کرونا نشان از همکاري موثر بين قسمت هاي مختلف اين اداره کل و همين طور با ساير دستگاه ها و اطلاع رساني خوب در نحوه ارائه خدمات به مردم مي باشد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها