به گزارش روابط عمومي: افزايش 70 درصدي رضايتمندي ارباب رجوع از خدمات اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري کد خبر: 85207 تاریخ انتشار: 1400/07/17 09:24:55نمایش: 327 اخبار افزايش 70 درصدي رضايتمندي ارباب رجوع از خدمات اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري يکي از هدف هاي اصلي هر سازمان، جلب رضايت مراجعه کنندگان از طريق ارائه خدمات با کيفيت مطلوب مي باشد. در نظام اداري و اجرايي رضايت مردم از خدمات دستگاه هاي دولتي يکي از شاخص هاي اصلي سنجش کارآمدي و رشد و توسعه است و مؤلفه هايي از قبيل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگي رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رساني مناسب عواملي هستند که موجب رضايتمندي مراجعين مي شوند. در همين راستا اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان همواره سعي در شناسايي موارد ضعف عملکردي و همين طور دريافت پيشنهاد از مراجعه کنندگان جهت سهولت در انجام امور داشته است. با توجه به آسيب شناسي و تحليل هاي صورت گرفته در خصوص شکايت هاي ثبت شده در سامانه هاي مختلف و همچنين مراجعات حضوري افراد، نتيجه کاهش هفتاد درصدي ميزان شکايات از اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري مشاهده شد که در شرايط خاص پيش آمده از ويروس کرونا نشان از همکاري موثر بين قسمت هاي مختلف اين اداره کل و همين طور با ساير دستگاه ها و اطلاع رساني خوب در نحوه ارائه خدمات به مردم مي باشد.