به گزارش روابط عمومي:

تعامل در تربيت نيروي ماهر

کد خبر: 85220 تاریخ انتشار: 1400/07/28 08:18:18
نمایش: 262
اخبار
تعامل در تربيت نيروي ماهر
جلسه اي با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان و سرپرست امور راهبري و پايش کيفيت معاونت فني و حرفه اي دانشگاه آزاد اسلامي در سالن جلسات اين اداره کل برگزار گرديد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري، فرانک کبيري با اشاره به راه اندازي دپارتمان هاي گياهان دارويي و پرورش ماهيان سرد آبي با همکاري دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد، اظهار داشت: تا کنون همکاري هاي خوبي بين اين اداره کل و دانشگاه آزاد انجام شده است که در آينده نزديک نيز گسترش خواهد يافت.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان هدف از آموزش هاي اين اداره کل را مبتني بر آمايش سرزمين دانست و افزود: يکي از ظرفيت هاي موجود در استان موقعيت جغرافيايي مناسب جهت پرورش اسب هاي قدرتي است که به زودي با همکاري دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد، دپارتمان پرورش اسب هاي قدرتي راه اندازي خواهد شد.
وي در راستاي اين همکاري ها  از صدور مجوز مرکز مشاوره شغلي و هدايت دانشجويان خبر داد.
سرپرست امور راهبري و پايش کيفيت معاونت فني و حرفه اي دانشگاه آزاد اسلامي ضمن تشکر از تعامل و همکاري اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، گفت: در شوراي گسترش براي آموزش هاي بلند مدت و شوراي برنامه ريزي به دنبال اصلاح سرفصل دروس بر اساس تقاضاي بازار کار هستيم.
شاه حسيني از راه اندازي دانشکده مهارت و کارآفريني در دانشگاه آزاد اسلامي خبر داد و خاطر نشان کرد: اميد است با تربيت نيروي ماهر و کارآفرين، گام موثري جهت پيشرفت کشور در زمينه هاي مختلف برداشت.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها