به گزارش روابط عمومي:

برگزاري وبينار حکمراني مهارت با برنامه ريزي هوشمند مبتني بر داده هاي آماري

کد خبر: 85224 تاریخ انتشار: 1400/08/05 15:08:16
نمایش: 249
اخبار
برگزاري وبينار حکمراني مهارت با برنامه ريزي هوشمند مبتني بر داده هاي آماري
 
به مناسبت بزرگداشت روز آمار و برنامه ريزي، وبينار حکمراني مهارت با برنامه ريزي هوشمند مبتني بر داده هاي آماري روز چهارشنبه مورخ 5 آبان 1400 با حضور معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور برگزار گرديد.
دکتر غلامحسين حسيني نيا، ضرورت توجه به مباحث آماري و توليد داده ها در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال 1401 را يادآور شد که در همين راستا از اقدامات اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري، تهيه گزارش آمار کليه واحدهاي اين اداره کل به صورت ماهانه و مقايسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته و همچنين تهيه سالنامه آماري مي باشد.
رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور اظهار داشت: از دهم مهر ماه سال جاري با ابلاغ صدور مجوز تاسيس آموزشگاه آزاد ظرف مدت سه روز کاري تا کنون، تعداد 361 موافقت­نامه براي متقاضيان صادر شده است.
وي خاطرنشان کرد: سرعت بخشي در صدور مجوزهاي تاسيس آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي که با دستور وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي انجام شد، در مقايسه با بازه زماني سال پيش که تنها 8 مجوز صادر شده بود، رشد 45 برابري داشته است.
معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي ضمن استقبال از مشارکت و اعلام آمادگي بخش خصوصي براي سرمايه گذاري در آموزش هاي آزاد فني و حرفه اي از برنامه هاي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور جهت تشويق و حمايت از موسسان آموزشگاه هاي آزاد در رشته هاي آموزشي جديد و نيز مناطق محروم خبر داد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها