به گزارش روابط عمومي:

آغاز نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت جوش در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 85236 تاریخ انتشار: 1400/08/23 15:23:22
نمایش: 261
اخبار
آغاز نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت جوش در چهارمحال و بختياري
نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت در رشته جوشکاري به ميزباني استان  چهارمحال و بختياري با حضور دکتر غلامحسين حسيني نيا، معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و رياست سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور و دکتر احمد راستينه، نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي آغاز شد.
مدير کل آموزش فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختياري روز شنبه در آيين افتتاح نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت در رشته جوشکاري اظهار داشت: اين دوره مسابقات ملي مهارت در رشته جوشکاري با رقابت مهارت‌آموزان اين رشته از استان‌هاي اصفهان، آذربايجان شرقي، خراسان رضوي، قزوين، مرکزي، کردستان و چهارمحال و بختياري از ۲۲ تا ۲۶ آبان‌ماه به ميزباني شهر هفشجان برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، فرانک کبيري به فعاليت بيش از۷۰درصد جمعيت شهر هفجشان در حوزه جوش با جمعيت بيش از ۶ هزار استاد کار جوش هفشجاني در طرح‌هاي عظيم و ملي خط انتقال نفت و گاز در ايران اشاره کرد و افزود: طرح انتقال گاز و نفت عسلويه، طرح بزرگ گوره جاسک، اسکله شهيد رجايي، برج ميلاد، پترو شيمي‌ و پالايشگاه‌ها از جمله اين طرح هاست.
وي در ادامه افزود: بيش از ۲هزار نفر از صنعتگران جوش هفشجان خارج از ايران در امارات متحده عربي، کويت، عراق، قطر، ترکمنستان، سوريه، ايتاليا و آلمان در حال فعاليت هستند.
مدير کل آموزش فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختياري با اشاره به اين که شهر هفشجان به عنوان قطب‌ صنعت جوش کشور است، افزود: اين شهر با سرمايه گذاري بيشتر به کانون تربيت مربي و همچنين متخصصان صنعت جوش در کشور تبديل خواهد شد.
کبيري خاطرنشان کرد سازمان آموزش فني و حرفه اي، رسالت آموزش هاي مهارتي به علاقمندان و مخاطبين فراگيري فن و حرفه را بر عهده دارد و هر سال جهت شناسايي کارآموزان برتر ملي در رشته هاي مختلف، اقدام به برگزاري مسابقات در سطوح شهرستاني و استاني مي کند که در همين راستا امسال مسابقات ملي مهارت در رشته جوشکاري به  ميزباني چهارمحال و بختياري برگزار مي شود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها