به گزارش روابط عمومي:

هفشجان، دبيرخانه المپياد جوش ايران

کد خبر: 85244 تاریخ انتشار: 1400/08/27 11:27:23
نمایش: 237
اخبار
هفشجان، دبيرخانه المپياد جوش ايران
چهارشنبه شب 26 آبان 1400، آيين اختتاميه نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت در رشته جوشکاري به ميزباني استان چهار محال و بختياري و در قطب جوش ايران در محل سالن شهرداري هفشجان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري، مدير کل اين اداره با اشاره به اين که شهر هفشجان به عنوان قطب جوش ايران نامگذاري و دبيرخانه المپياد جوش کشور به اين شهر داده شده است، اظهار داشت: اردوي تيم مهارت جوشکاري نيز در اين شهر برگزار مي‌شود.
فرانک کبيري افزود: مسابقات ملي مهارت در رشته جوشکاري با رقابت مهارت‌آموزان رشته جوشکاري از استان‌هاي اصفهان، آذربايجان شرقي، خراسان رضوي، خوزستان، سمنان، فارس، قزوين، قم، مازندران، کردستان و چهارمحال و بختياري از ۲۲ تا ۲۶ آبان‌ماه به ميزباني شهر هفشجان برگزار شد که نفرات برتر به مسابقات جهاني 2022 شانگهاي اعزام خواهند شد.
وي با اشاره به ظرفيت اين شهر در حوزه جوشکار و حضور استادکاران ماهر، اضافه کرد: اين شهر ظرفيت برگزاري مسابقات مختلف در حوزه جوش و همچنين برگزاري اردوهاي مهارتي را دارد.
کبيري به فعاليت بيش از ۷۰درصد جمعيت شهر هفشجان در حوزه جوش اشاره کرد و خاطر نشان کرد: اين شهر با سرمايه‌گذاري بيشتر، به کانون تربيت مربي و همچنين متخصصان صنعت جوش کشور تبديل خواهد شد.
در اين آيين از پيشکسوتان صنعت جوش هفشجان، خانواده شهداي صنعت جوش اين شهر و همچنين نفرات برتر مسابقات تجليل شد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها