به گزارش روابط عمومي:

تربيت نيروي انساني ماهر توسط آموزش هاي فني و حرفه اي

کد خبر: 85245 تاریخ انتشار: 1400/08/27 11:39:02
نمایش: 218
اخبار
تربيت نيروي انساني ماهر توسط آموزش هاي فني و حرفه اي
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري، مديرکل دفتر راهبردي اجراي آموزش سازمان فني و حرفه‌اي کشور گفت: مردمي کردن مهارت يکي از راهبردهاي اصلي اين سازمان در دولت سيزدهم است.
حبيب عرفان‌منش چهارشنبه شب در آيين اختتاميه نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت رشته جوشکاري در شهر هفشجان افزود: توسعه فرهنگ مهارت آموزي و توجه مسئولان و مردم به اهميت سرمايه انساني ماهر، در راستاي غلبه بر بحث بيکاري، رونق اقتصادي و بهبود معيشت مردم، اثرگذار مي باشد.
به گفته وي، ماموريت اصلي سازمان آموزش فني و حرفه‌اي کشور، آموزش کارجويان فاقد مهارت براي ورود به عرصه کارآفريني، کسب و کار، ايجاد شغل براي خود و ديگران است تا با توسعه مهارت‌هاي افراد شاغل، فرصت‌هاي شغلي پايدار ايجاد و مشکل بيکار شدن شاغلان موجود رفع شود.
عرفان‌منش ادامه داد: سازمان آموزش فني و حرفه‌اي به تنهايي نمي تواند به ماموريت اصلي خود که تربيت نيروي انساني ماهر است، دست يابد و همه بخش‌ها و دستگاه‌ها، بنگاه‌هاي اقتصادي، دانشگاه‌ها، مسئولان و مردم بايد دراين راستا فعاليت کنند.
وي به همراهي و همکاري مردم شهر هفشجان براي برگزاري اين دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: با همراهي استادکاران ماهر، مي‌توان فعاليت و اشتغال در رشته‌هاي مختلف در بين جوانان را توسعه داد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com
 

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها