به گزارش روابط عمومي:

ايجاد اشتغال پايدار با آموزش هاي فني و حرفه اي

کد خبر: 85249 تاریخ انتشار: 1400/09/01 08:45:30
نمایش: 225
اخبار
ايجاد اشتغال پايدار با آموزش هاي فني و حرفه اي
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، نشستي با حضور مدير کل اين اداره و مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) برگزار شد.
مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان ضمن قدرداني از همکاري هاي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: کميته امداد امام خميني (ره) با نگاه گام برداشتن در مسير رفع فقر و محروميت هم حوزه هاي مادي و هم معنوي در سطح کشور تاسيس شده است.
جاسم محمدي افزود: کميته امداد امام خميني (ره) به دنبال ايجاد اشتغال پايدار و درآمد با ثبات است که توجه به اشتغال هاي خانگي و خرد در همين راستا مي باشد.
وي عنوان نمود: آموزش مهم ترين مولفه در ايجاد اشتغال و کاهش سطح بيکاري است و مي توان طي تفاهم نامه اي مشترک با اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مددجويان کميته امداد را تحت پوشش آموزش هاي فني و حرفه اي قرار داد تا زمينه اشتغال اين قشر از جامعه که بيشتر زنان سرپرست خانوار هستند، فراهم گردد.
مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) ادامه داد: بيش از 120 مرکز نيکوکاري در استان وجود دارد که پيرو موضوع مردمي سازي امداد به دنبال ايجاد مراکز نيکوکاري کارآفريني در دستگاه هاي اجرايي هستيم.
وي در پايان گفت: اميد است با ترويج فرهنگ انفاق و احسان بين خانواده ها بتوان به 5 هزار فرزند 44 هزار خانواده تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) کمک نمود.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با اشاره به طرح موفق شهر طاقانک اظهار داشت: اين اداره کل در طرح مذکور توانست با تکميل زنجيره آموزش تا اشتغال، علاوه بر آموزش بانوان در زمينه ريسندگي، رنگرزي، گبه بافي، قالي بافي، نمد مالي و نمد کاري، با بستن تفاهم نامه با کارخانه ها و تجار زمينه خريداري محصولات را فراهم کند.
فرانک کبيري تصريح کرد: با آموزش مهارت به فرزندانمان از سنين کم مي توان افرادي کارآفرين در آينده تربيت کرد که در همين راستا مرکز کسب و کار و کارآفريني فعال در اين اداره کل مي تواند دوره هايي را جهت آموزش گروه هدف کميته امداد در نظر بگيرد. 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها