به گزارش روابط عمومي:

جلسه اي با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در فرمانداري شهرستان لردگان

کد خبر: 85258 تاریخ انتشار: 1400/09/10 13:53:58
نمایش: 246
اخبار
جلسه اي با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در فرمانداري شهرستان لردگان
 
روز سه شنبه 9 آذر 1400 جلسه اي با حضور فرماندار شهرستان لردگان و مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه تعدادي از همکاران اداره کل در محل فرمانداري اين شهرستان در خصوص بررسي مسائل مربوط به فني و حرفه اي برگزار شد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري با اشاره به رشد 87 درصدي حوزه مالي در سال 1399 نسبت به 1398 و رشد 220 درصدي سال 1400 نسبت به سال گذشته اظهار داشت: بيشترين اعتباري که به شهرستان لردگان اختصاص داده شده در بخش کاهش آسيب هاي اجتماعي بوده است.
فرانک کبيري خاطرنشان کرد: با توجه به عدم استخدام نيروي جديد در سال هاي اخير و بازنشسته شدن تعداد زيادي از همکاران، اين اداره کل با کمبود نيروي انساني روبرو است که براي حل اين مسئله به دنبال هيات امنايي کردن تعدادي از مراکز و استفاده از مربيان افتخاري مي باشد.
وي مهارت آموزي را ريشه ايجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: با وجود مجتمع پتروشيمي لردگان مي  توان با آموزش مهارت هاي تخصصي در اين زمينه به افراد، زمينه اشتغال ساکنان اين منطقه را فراهم نمود.
در ادامه فرماندار شهرستان لردگان بيان نمود: بيشتر آسيب هاي اجتماعي ناشي از بيکاري افراد مي باشد که اميد است با ارائه آموزش مهارت هاي کاربردي توسط فني و حرفه اي، زمينه اشتغال افراد فراهم گردد.
رضا باباميري در ادامه افزود: با وجود تفاهم نامه هاي مشترک بين فني و حرفه اي و آموزش و پرورش مي توان مهارت هاي لازم را به دانش آموزان کار و دانش آموزش ارائه داد و بستر ورود اين قشر از جامعه را به بازار کار فراهم کرد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها