به گزارش روابط عمومي:

تعامل دو دستگاه علمي و آموزشي در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 85278 تاریخ انتشار: 1400/10/09 09:14:13
نمایش: 275
اخبار
تعامل دو دستگاه علمي و آموزشي در چهارمحال و بختياري
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، آيين اختتاميه و اعلام نتايج نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت الکترونيک در محل دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد برگزار شد.
اين مسابقات از تاريخ ۵تا۷ دي ماه ۱۴۰۰ با همکاري اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري و دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد اجرا گرديد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين آيين ضمن گراميداشت ياد و خاطره ۲۵۴۱ شهيد و ۷۰۰۰ جانباز استان، از ابراهيم رحيمي، رياست دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد و همکاران اين دانشگاه جهت برگزاري نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت الکترونيک قدرداني نمود.
فرانک کبيري اظهار داشت: همت و تلاش جهادي همکاران اين اداره کل و دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد و مسئولين کشوري و استاني که نمونه اي ارزشمند از اقتصاد مقاومتي است، موجب برگزاري مسابقات به بهترين شکل شد.
وي در ادامه به پيشينه ۴۵ ساله اين مسابقات در کشور اشاره نمود و گفت: برگزاري المپيادهاي مهارتي، زمينه ورود و ظهور استعدادها در کشور مي باشد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان اضافه کرد: اين اداره کل در نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت در رشته جوشکاري که در آبان ۱۴۰۰ به ميزباني هفشجان، قطب جوش ايران برگزار شد، توانست امتياز ۱۰۰ درصدي در نظرسنجي مسئولين ستادي و ۹۷ درصدي کارشناسان و رقابت کننده ها را کسب کند.
کبيري به وجود بزرگاني در رشته برق  از استان چهارمحال و بختياري مانند پروفسور فرزانه، پروفسور نحوي و دکتر ابن علي اشاره کرد و عنوان نمود: بنياد علمي پروفسور مسعود فرزانه در کانادا مشغول به فعاليت مي باشد.
وي افزود: پروفسور محمود نحوي نيز يکي از بنيانگذاران و رئيس دانشکده برق دانشگاه صنعتي شريف است و دکتر مجيد ابن علي نيز به عنوان جوان ترين دانشمند برجسته ايراني در رشته مهندسي برق مي باشد و هم اکنون عضو هيات علمي دانشگاه شهرکرد است.
 طبق نتايج اعلام شده از بين ۱۳ نفر رقابت کننده، عرفان رفيعي از استان اصفهان، علي درخشان فر از فارس و علي احمدي نژاد از کرمان به ترتيب مدال هاي طلا، نقره و برنز مسابقات را کسب نمودند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها