به گزارش روابط عمومي:

جلسه شوراي اداري مشترک مديران کل دفاتر ستادي و استان‌ها

کد خبر: 85279 تاریخ انتشار: 1400/10/09 12:03:16
نمایش: 265
اخبار
جلسه شوراي اداري مشترک مديران کل دفاتر ستادي و استان‌ها
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري، جلسه شوراي اداري مشترک مديران کل دفاتر ستادي و استان‌ها با حضور غلامحسين حسيني‌نيا، معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و رئيس سازمان آموزش فني وحرفه اي کشور، معاونين، مديران کل ستادي و استان‌ها برگزار شد که مديران کل آموزش فني و حرفه اي استان هاي چهارمحال و بختياري و هرمزگان و معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ريزي استان نيز از طريق وبينار در محل سالن جلسات اين اداره کل همراهي نمودند.
معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و رئيس سازمان آموزش فني وحرفه اي کشور با گرامي‌داشت ياد و خاطره سردار شهيد سپهبد سليماني و حماسه 9 دي اظهار داشت: مانع‌زدايي و تسهيل امور سر لوحه کار ما است و چالش‌ها، اراده، ايمان و انگيزه ما را قوي‌تر مي کند.
رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در ادامه به بيان برنامه‌هاي آتي سازمان پرداخت و عنوان نمود: عضويت در شوراي برنامه‌ريزي استان‌ها و عضويت مديران ادارات کل آموزش فني و حرفه اي هر استان در اين شورا از برنامه‌هاي در دست اجراي سازمان است که به زودي محقق مي شود.
حسيني نيا از تاکيد وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در خصوص تسهيل در اشتغال سخن گفت و افزود: به همين منظور، با تفکيک مخاطبان سازمان بر حسب نياز آموزشي، براي هر گروه، استانداردها بازنگري و تدوين مجدد مي شوند و مراحل اداري تسهيل خواهد شد.
هيأت امنايي کردن مراکز و بازنگري در تفاهم نامه هاي سازمان با دستگاه هاي اجرايي با هدف عملياتي نمودن آنها از ديگر مباحث طرح شده از سوي رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور بود.
در ادامه سيد مازيار علوي، مدير کل دفتر رياست، حقوقي، روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان، بر ارائه طرح‌هاي مهارتي و کارآفريني موفق از سوي استان ها، ارائه گزارش از پيشرفت طرح آموزش دوگانه در سراسر کشور، بازديد سرزده يا وبيناري مديران کل از مراکز و دقت در انتخاب روساي زير مجموعه هر استان تاکيد نمود.
علي حسين شهريور، معاون پژوهش، برنامه ريزي و سنجش مهارت سازمان نيز به موضوعاتي همچون استفاده از ظرفيت خيرين مهارتي، اشخاص حقيقي و حقوقي، سازمان هاي مردم نهاد اشاره کرد.
محمد‌رضا شاه پسند، معاون آموزش سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در اين جلسه بيان نمود: مهم ترين برنامه اين حوزه دسته بندي مربيان به تفکيک نوع همکاري، تدوين دستورالعمل واگذاري کارگاه هاي آموزشي، تدوين دستور العمل رويکرد اشتغال پذيري بر اساس عرضه و تقاضا و تدوين سند آموزش هاي روستايي است.
همچنين امير ميمنت آبادي، معاون توسعه مديريت و منابع سازمان، که از استان فارس و به صورت وبيناري در جلسه  شوراي اداري مشترک مديران کل دفاتر ستادي و استان ها حضور داشت، از استاني شدن بودجه در سال آينده خبر داد.
در پايان اين جلسه، از خدمات حبيب عرفان منش، مديرکل پيشين دفتر راهبري اجراي آموزش تقدير و رامين رضايي به عنوان سرپرست جديد اين دفتر معرفي شد.
همچنين حکم انتصاب رهام کيايي به عنوان مدير کل جديد آموزش فني و حرفه اي استان فارس توسط امير ميمنت آبادي، معاون توسعه مديريت و منابع سازمان، تقديم و از زحمات حشمت الله کوشکي مديرکل پيشين، قدرداني گرديد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها