به گزارش روابط عمومي:

ظرفيتهاي مهارت آموزي راهي براي کاهش بيکاري

کد خبر: 85282 تاریخ انتشار: 1400/10/18 12:08:17
نمایش: 258
اخبار
ظرفيتهاي مهارت آموزي راهي براي کاهش بيکاري
مدير کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري و تعدادي از همکاران از مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان فارسان بازديد کردند.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، فرانک کبيري طي نشستي که با همکاران اين مرکز داشت، ضمن تقدير  از تلاش هاي نبي الله محمدي، رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان فارسان و همکاران و مربيان اين مرکز؛ به بررسي موارد و مسائل موجود پرداخت.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان بر ضرورت استفاده از ظرفيت هاي مهارت آموزي براي حل معضلات اشتغال تاکيد نمود و خاطرنشان کرد: سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور جهت صدور مجوز براي آموزش رشته هاي جديد استقبال مي کند.
وي اظهار داشت: مراکز آموزشي  جوار کارگاهي مي توانند موجب ارتقا و يا ايجاد مهارت و افزايش بهره وري افراد شده و يکي از زمينه هاي رشد و توسعه اقتصادي را فراهم آورند.
در ادامه از راضيه کريمي پور که موفق به  کسب ديپلم افتخار نوزدهمين دوره مسابقات مد شده بود و همچنين معصومه خردمند و مريم داوري به ترتيب سرپرست همراه و مربي وي با اهدا لوح سپاس و هديه تقدير به عمل آمد.
در پايان مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه ساير همکاران از يک آموزشگاه آزاد شهرستان فارسان در زمينه مراقبت و زيبايي بازديد به عمل آوردند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها