ويزيت رايگان کارکنان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري بمناسبت نيمه شعبان

کد خبر: 856 تاریخ انتشار: 1394/03/12 07:49:07
نمایش: 1309
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان به مناسبت فرارسيدن اعياد شعبانيه در محل اين اداره کل به‌صورت رايگان ويزيت شدند.
محمود تقي پور ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن بيان اين مطلب افزود به مناسبت فرا رسيدن اعياد شعبانيه و خصوصا ميلاد پر خير و برکت منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود (عج) و همچنين به منظور رفاه حال کارکنان اين اداره کل ، امروز کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان به صورت رايگان ويزيت شدند.
وي گفت  به همين منظور و  بنا بر هماهنگي هاي صورت گرفته با جمعي از پزشکان متخصص و متعهد استان، سرکار خانم دکتر ليلا دهقاني آمادگي خود را براي حضور در اين اداره کل اعلام کردند.
وي افزود بدون شک سلامت جسم، روح و و روان نقش مهمي در تضمين پويايي و کارآمدي هر سازمان ايفا مي کند و يکي از محورهاي ارزيابي سلامت سازمان و به تبع آن جامعه را، بررسي ميزان بهداشت روحي و رواني افراد آن جامعه نشان ميدهد
تقي پور گفت :  از آنجايي که کارمندان ساعات قابل توجهي از وقت خود را در محل کار سپري ‏مي‌کنند، لذا يکي از گروه‌هايي که در بحث سلامت جامعه از اهميت خاصي برخوردارند کارمندان هستند. اکثر ‏کارمندان با مشاغلي سر و کار دارند که پشت ميزنشيني و کم تحرکي از ويژگي‌هاي آن است. از اين رو بحث تغذيه در ‏اين قشر بسيار با اهميت است؛ زيرا هرگونه تغذيه نادرست مي‌تواند عوارض و مشکلات جدي را براي اين افراد به ‏همراه آورد.
وي خاطر نشان کرد برنامه اين اداره کل با محوريت بهبود سلامت جسمي، روحي و رواني کارکنان ادامه خواهد داشت و اميدواريم در آينده بتوانيم از پزشکان متخصص ديگري در زمينه هاي تغذيه، روانپزشکي، چشم پزشکي و ساير تخصص هاي مورد نياز کارکنان کمک بگيريم.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها