تشکيل جلسه ستاد تعميرات و پشتيباني از کاروانهاي زائرين حرم مطهر امام خميني (ره) در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 858 تاریخ انتشار: 1394/03/12
نمایش: 605
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، جلسه مشترک ستاد تعميرات و پشتيباني از کاروانهاي زائرين حرم مطهر امام خميني (ره) به مناسبت سالگرد آن امام همام با حضور نمايندگان دستگاه هاي ذيربط برگزار گرديد.
 مرتضي طاهري معاونت مالي و پشتيباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، ضمن بيان تبريک به مناسب فرارسيدن اعياد شعبانيه از حضور نمايندگان دستگاههاي دولتي همکار در اين برنامه تشکر نمود و افزود اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه مراکز تابعه آن مطابق سنوات گذشته با تمام امکانات خود از کاروانهاي زايرين حرم امام خميني (ره) پشتيباني مي کند و آماده سرويس دهي و خدمات رساني به زايرين مي باشد.
وي هدف از برگزاري اين جلسه را بررسي راهکارها ودريافت پيشنهادات ارگان هاي مختلف در راستاي برنامه ريزي بهتردر اين زمينه دانست.
غلامرضا طاهري، رياست اداره امورعمومي و پشتيباني، با اشاره به پتانسيل هاي مراکز آموزش فني و حرفه اي در راستاي خدمات رساني به کاروان ها گفت امسال چهار گروه سرويس دهي براي اين منظور لحاظ شده است که با در نظر گرفتن چهار خودرو پشتيباني و بسته به مسير حرکت خودروهاي زايران در انتهاي کاروان وظيفه پشتيباني و سرويس دهي را بر عهده خواهد داشت.
سروان ابراهيم شريف زاده به نمايندگي از پليس راهنمايي و رانندگي، گفت پليس راهنمايي و رانندگي مسول اسکورت کاروان زايرين حرم امام راحل مي باشد و ضروري است که ساعت حرکت و شماره هاي تماس راننده ها و مسولان کاروان را در اختيار پليس راهنمايي رانندگي قرار گيرد تا بتوانيم با ارتباط متقابل تلفني با پليس راهور ناجا، مشکلات احتمالي انها را رفع نماييم.
وي با اشاره به رفع مشکل جاده ها گفت  خدا را شکر مشکل خاصي در مسير نداريم و نيرو هاي امداد رساني و سرويس دهي نيز در سرتاسر مسير مستقر هستند.
وي همچنين خواستار استفاده از برچسب هاي راهنماي زايرين و وسيله نقليه آنها شد که امسال به طور سراسري براي اين منظور به کار گرفته شده.
يدالله کوهي، نماينده راه و شهرسازي و اتوبوس راني نيز از در اختيار گذاشتن اتوبوس ها و امکانات اين اداره  براي اين سفر فرهنگي معنوي خبر داد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها