معاون وزيرکار روسيه :

آموزش هاي مهارتي بين ايران و روسيه توسعه مي يابد

معاون وزیرکار روسیه در چهارمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت : مهارت آموزی و اشتغال در روسیه نیز در جایگاه خاصی قرار دارد و بسیار مورد اهم

کد خبر: 863 تاریخ انتشار: 1394/03/20 08:05:32
نمایش: 1231
اخبار
معاون وزيرکار روسيه در چهارمين همايش ملي و سومين همايش بين المللي مهارت آموزي و اشتغال سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور گفت : مهارت آموزي و اشتغال در روسيه نيز در جايگاه خاصي قرار دارد و بسيار مورد اهميت است .
به گزارش روابط عمومي اداره کل اموزش فني و حرفه اي استان به نقل از روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور،ناتاليا بوتايوا افزود : برگزاري چنين همايش هايي که نظرات مختلف در آن به صورت آزاد مطرح مي شود در ارائه راهکارهاي مناسب در مسيرتوسعه آموزش هاي مهارتي و اثربخشي هرچه بيشتر اين آموزش ها در ايجاد اشتغال بسيار تأثيرگذار مي باشد .
وي اظهار داشت : اکثر مسائل و موضوعاتي که در اين همايش مطرح شد با کشور روسيه مشترک است که اين امر مي تواند تعامل و همکاري بيشتر دو کشور را فراهم نمايد .
خانم ناتاليا بوتايوا تصريح کرد : در نظر داريم با هدف توسعه و تقويت آموزش هاي فني و مهارتي در دو کشور تفاهم نامه هايي را در اين خصوص منعقد نماييم .
وي ضمن مثبت ارزيابي نمودن همايش مهارت آموزي و اشتغال گفت : ما هم در روسيه همايش ها و سمينارهايي با محور مهارت آموزي برگزار مي کنيم چرا که متأسفانه در روسيه نيز بحث مدرک گرايي در بين جوانان رايج است و به دنبال اين هستيم که آموزش هاي فني و حرفه اي را در بين مردم و اقشار مختلف جامعه ترويج دهيم .
معاون وزير کار روسيه با تاکيد بر اهميت مهارت آموزي در ايجاد شغل گفت : براساس بازديدي که از مرکز تربيت مربي کرج داشتيم اين مرکز از تجهيزات و امکانات بسيار مناسب و مربيان مجربي برخوردار است .
وي تصريح کرد : با توجه به کيفيت بالاي آموزش ها در ايران و برخورداري مربيان ايراني از دانش مهارتي بالا در آينده نزديک تبادل اساتيد و مربيان را با کشور ايران داشته باشيم .

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها