سرپرست واحد موسسات کارآموزي آزاد اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان:

برگزاري کلاس آموزشي روش هاي نوين تدريس ويژه مربيان جديد الاستخدام آموزشگاه هاي آزاد استان

کد خبر: 865 تاریخ انتشار: 1394/03/23
نمایش: 2012
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، دوره روش هاي نوين تدريس ويژه مربيان جديد الاستخدام  آموزشگاه هاي آزاد استان در  حال برگزار است.
ميراحمدي، سرپرست واحد موسسات کارآموزي آزاد اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، هدف از اين دوره را کسب مهارتهاي لازم براي تدريس، ارائه روش هاي نوين تدريس مطابق با فناوري هاي روز در برگزاري کلاس هاي آموزشي ويژه  آموزشگاه هاي آزاد، ارتقاي  سطح علمي مربيان، آموزش پداگوژي، برنامه ريزي آموزشي و درسي ، کاربرد فناوري و رسانه‌ در آموزش و ارزشيابي و مديريت آموزشي  به مربيان در رشته هاي مختلف قبل از پرداختن به تدريس بيان کرد.
وي گفت : اين دوره با هماهنگي مرکز تربيت مربي کرج برگزار  مي گردد و در پايان دوره براي شرکت کنندگان گواهينامه حضور در دوره ( ITC ) صادر مي گردد.
وي تاريخ شروع و پايان اين دوره را از 3/18/ 1394 تا  3/28/ 1394 بيان کرد  و طول مدت آن را  به مدت 30 ساعت معرفي کرد که با حضور 20 نفر از مربيان جديد الاستخدام و معادل 600 نفر ساعت مي باشد.
ميراحمدي اين دوره را براي دريافت ابلاغ مربيگري الزامي دانست و اضافه کرد مربيان در رشته هاي مختلف کامپيوتر، طراحي دوخت، برق، معماري، کشاورزي، مراقبت و زيبايي در اين دوره حضور دارند که با مربيگري خانم شيرواني در حال برگزاري مي باشد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها