محمود تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان:

برگزاري آزمون ICDL درجه دو ويژه نابينايان و کم بينايان در محل اين اداره کل

کد خبر: 866 تاریخ انتشار: 1394/03/23 14:46:00
نمایش: 1260
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، آزمون ICDL   درجه دو ويژه نابينايان و کم بينايان در محل اين اداره کل برگزار گرديد.
محمود تقي پور، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان، روز جمعه درحاشيه برگزاري آزمون هماهنگ نوبت دوم مورخ 22/4/1394 ، در محل سالن آزمون مرکز شماره يک شهرکرد، اظهار داشت: اين دوره از کارآموزان در رشته ICDL مقدماتي و در راستاي انعقاد تفاهم نامه با اداره کل بهزيستي استان و مطابق استانداردهاي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، در سايت کامپيوتر مرکز اموزش فني و حرفه اي شهرکرد، ويژه نابينايان و کم شنوايان و افرادي که داراي معلوليت جسمي هستند، برگزار گرديد.
وي افزود: 31 نفر از نابينايان و ناشنوايان در دوره هاي آموزشي فني و حرفه اي با مربيگري خانم صادقي شرکت کردند که همه آنها براي دريافت گواهي نامه مهارت در آزمون امروز شرکت کردند.
وي شيوه ي برگزاري آزمون هاي کتبي را متفاوت از سايرين عنوان کرد و به همراهي يک نفر مشاور به منظور قرائت و تفهيم سوالات به آزمون دهندگان در کنار آنان اشاره کرد.
وي همچنين استفاده از سيستم گويا در آموزش را روش نوين براي تدريس ايشان ذکر کرد. 
وي با اشاره به استقبال روشندلان عزيز از اين دوره گفت: اين اقدام براي اولين بار در کشور در اين استان صورت گرفته که بيانگر توانمندي نابينايان در يادگيري رشته هاي مهارتي و فني و حرفه اي است.
تقي پور افزود: اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آمادگي دارد تا به صورت گسترده و با تمام توان سيستم آموزشي خدمات مهارتي را به روشندلان و افرادي که به گونه اي داراي معلوليت جسمي هستند ارايه کند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها