غبارروبي نمازخانه مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد همزمان با دهه تکريم و غبارروبي مساجد

کد خبر: 874 تاریخ انتشار: 1394/03/28 13:05:47
نمایش: 1075
اخبار

همزمان با دهه تکريم و غبارروبي مساجد و به منظور آمادگي براي ورود به ماه مبارک رمضان، نمازخانه مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد با حضور کارکنان اداره کل، مرکز شهرکرد و کارآموزان نظافت و غبارروبي شد.

محمود تقي پور، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن تبريک فرارسيدن ماه ميهماني خدا  گفت: غبار روبي مساجد بهانه‌اي براي استقبال از بهترين و با فضيلت‌ترين ماه خداست و شايد اين فرصتي باشد که با طهارت مساجد، بندگان خدا نيز همت کرده و با طهارت قلب خود، به ميهماني خداوند در ماه رمضان بروند.

وي افزود: غبار روبي مساجد و حسينيه ها  بهانه‌اي براي استقبال از بهترين و با فضيلت‌ترين ماه خداست و شايد اين فرصتي باشد که با طهارت مساجد، بندگان خدا نيز همت کرده و با طهارت قلب خود، به ميهماني خداوند در ماه رمضان بروند.

وي گفت: ماه مهماني خدا در پيش است و بندگان خدا در اين ماه از سفره بي‌کران الهي بهره مي‌برند و خداوند در اين ماه از سفره گسترده خود بي‌منت تر از قبل همه مخلوقاتش را بهره‌مند مي‌کند.

وي با اشاره به فضيلت جارو کردن مسجد در روايات اسلامي تصريح کرد: همان طور که مومنين نظافت و پاکيزگي را براي خانه خود مي‌پسندند محيط مقدس مسجد را که عبادتگاه بندگان خالص خداست، بايد پاک نگه دارند. فضيلت تميز کردن مسجد به اندازه‌اي است که رسول اکرم (ص) فرمودند: هر کس مسجدي را جاروب کند، خداوند برايش ثواب آزاد کردن برده‌اي را مي ‌نويسد.

 وي با بيان اينکه، قرآن براي هدايت انسان‏ ها در ماه مبارک رمضان نازل شده و تلاوت آن فضيلت بسيار زيادي دارد، گفت: ماه رمضان به عنوان بهار قرآن ياد شده است و در اين ماه خداوند اين توفيق بزرگ را به بندگانش داده بنابراين بايد از اين فرصت ها به نحو احسن استفاده کنيم.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها