بازديد کارآموزان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد از خط توليد شرکت آبدشت

کد خبر: 876 تاریخ انتشار: 1394/03/31 07:44:16
نمایش: 1007
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، کارآموزان مرکز خواهران اين مرکز از خط توليد شرکت آبدشت واقع در قطب صنعتي شهرکرد بازديد کردند.
در اين برنامه   عليمحدي با بيان تجارب کاري خود در واحدهاي صنعتي مختلف، به معرفي شرکت خود پرداخت و گفت : شركت آبدشت شهركرد با بهره گيري از تجربه كافي در صنعت لوله سازي كشور و در راستاي تحقق سياستهاي كلان بهبود و بهره وري، به توليد لوله هاي پلي اتيلن با ظرفيت بالغ بر 4500 تن مي پردازد.
وي افزود: امروزه كمبود منابع محدود آب و نياز روزافزون به آن، اين نعمت خداوند را به صورت يك محصول استراتژيك در دنيا مطرح مي نمايد. لذا توجه به حفظ و نگهداري ذخاير و منابع آب كشور يكي از مهمترين وظايفي است كه بايد در رأس امور قرار گيرد.
وي بيان داشت:  اين مأموريت عظيم تنها با استفاده از تكنولوژي روز دنيا به منظور انتقال درست و علمي آب در راستاي صرفه جويي و مصرف بهينه تحقق مي يابد. در واقع، ارزش اصلي بهره برداري بهترين بازدهي از منابع و ذخاير محدود براي مقاصد مهم و مورد نياز كشور و به ويژه كشاورزي و انتقال آب به مناطق محروم مي باشد. در راستاي اين سياست، شركت آبدشت شهركرد در سال 1374 تأسيس گرديد تا در اين امر مهم به ياري صنعت آبرساني كشور بشتابد.
وي خاطر نشان کرد:  اين شركت با بهره گيري از دانش و فناوري نوين در امر توليد لوله هاي پلي اتيلن در سايزهاي مختلف توانسته است گامي مؤثر در توليد اين محصول در منطقه برداشته و با ظرفيت توليد 4500 تن در سال اولين توليد كننده لوله هاي پلي اتيلن در استان چهار محال و بختياري باشد.
عليمحدي تاکيد کرد:  محصولات شركت آبدشت، داراي نشان استاندارد ملي ايران بوده و طي سالهاي گذشته، تمامي آزمونهاي استاندارد را با سربلندي و موفقيت پشت سر گذاشته است. اين شركت با تكيه بر كيفيت بالاي محصول توانسته است گواهي استاندارد 1331 ملي ايران و گواهي ISO 9001-2000 را از آن خود نمايد و هدف اصلي آن ارائه خدمات مطلوب به هم ميهنان عزيزمان مي باشد.
وي از تمايل شرکت خود براي همکاري و دعوت به کار کارآموزان مرکز خبر داد و خاطر نشان کرد که کارآموزان در صورت تمايل ميتوانند با اين واحد توليدي همکاري کنند .
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها