ديدار مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري با فرماندارشهرستان اردل با موضوع توسعه کارآفريني در اين شهرستان

کد خبر: 884 تاریخ انتشار: 1394/04/07 13:13:40
نمایش: 1187
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،  مدير کل ، معاون اداري پشتيباني ، مسئول حراست و رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي اردل با فرماندار شهرستان اردل ديدار نمودند.
تقي پورمديرکل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري در اين ديدارضمن تشريح برنامه هاي اداره کل و مراکز تابعه در راستاي اسناد بالادستي ، به ارائه فعاليتهاي صورت گرفته و  تبيين برنامه ها ي آتي در حوزه آموزشهاي مهارتي پرداخت.
در ادامه محموديان رئيس مرکز اردل گزارشي از روند اجراي آموزشهاي فني و حرفه اي در اين شهرستان ارائه نمود و از برگزاري دوره هاي آموزشي جهت دهياران با همکاري دفتر امور روستايي استانداري خبر داد.
وي در ادامه با اشاره به پيش بيني اجراي دوره آموزشي جهت نانوايان ، اصناف و اهالي روستاهاي دورافتاده شهرستان ، بر اساس نيازسنجي صورت گرفته ، خواستار تعامل بيش از پيش ساير ادارات شهرستان در اين زمينه شد.
نوذري فرماندار شهرستان اردل نيز ضمن تقدير از خدمات مجموعه آموزش فني و حرفه اي و مثبت ارزيابي نمودن فعاليتهاي صورت گرفته ، اجراي  برنامه هاي اين اداره کل در سطح شهرستان و بر اساس نياز سنجي انجام شده را نشان از برنامه ريزي جامع  فني و حرفه اي در خصوص ارتقاء مهارت و ارائه آموزشهاي مبتني بر کارآفريني در اين شهرستان دانست .

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها