انعقاد قرارداد همکاري آموزشي بين اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و شرکت مناريد

کد خبر: 885 تاریخ انتشار: 1394/04/09 12:31:21
نمایش: 1123
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، قرارداد همکاري آموزشي بين اين اداره کل و شرکت مناريد منعقد گرديد.
محمود تقي پور مديرکل اموزش فني و حرفه اي استان، ضمن بيان اين خبر افزود پروژه بين اللملي مناريد (MENARID) در چارچوب برنامه توسعه پايدار و يکپارچه کشورهاي خاورميانه و شمال آفريقا در حال اجرا مي باشد و در ايران با مشارکت GEF و UNDP و سازمان جنگلها مراتع و آبخيزداري کشور در حال انجام است و آموزش هاي مورد نياز در قالب اين پروژه توسط اداره کل آموزش فني و حرفه اي اجرا مي گردد.
وي هدف نهايي اين پروژه را توسعه يکپارچه منابع طبيعي تجديد شونده با توجه به سازگاري شرايط اقليمي و منافع زيست محيطي جهاني دانست و گفت تامين معيشت مردم محلي با استفاده از پتانسيل زيست بوم ها نيز از دغدغه هاي ديگر اين پروژه است.
تقي پور با اشاره به اينکه اين قرارداد با موضوع اجراي آموزش رشته قلم زني جهت خواهران معرفي شده  توسط شرکت و در قالب کارگاه آموزشي برگزار مي گردد افزود مدت اين قرارداد آموزشي تا پايان تابستان 1394 و محل اجراي اين قرارداد  شهر نافچ مي باشد
وي خاطر نشان کرد: معرفي شرکت کنندگان  دوره به عهده شرکت مي باشد و مسئوليت صدور کارت مهارت جهت قبول شدگان پس از اتمام دوره را بر عهده اداره کل و مسئوليت نظارت در اين قرارداد آموزشي با طرفين مي باشد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها