حضور هماهنگ کارکنان آموزش فني و حرفه‌اي استان در راهپيمايي روز قدس

کد خبر: 898 تاریخ انتشار: 1394/04/19
نمایش: 1180
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان، کارکنان آموزش فني و حرفه‌اي استان در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان، هماهنگ با همه مسلمين جهان با حضور در راهپيمايي گراميداشت روز قدس، با آرمان هاي امام راحل عظيم الشان و ملت مظلوم و انتفاضه فلسطين تجديد ميثاق کردند. بنابراين گزارش، شرکت کنندگان در راهپيمايي مسير مشخص شده را از چهارراه بازار شهرکرد آغاز کردند و تا مصلاي امام خميني با اعلان انزجار خود از رژيم صهيونيستي و استکبار جهاني حاميان آن به پايان رساندند و با حضور در مصلاي نماز جمعه به ايراد بيانيه خود در حمايت از مردم مظلوم فلسطين پرداختند. در اين بيانيه آمده است:
-مردم روزه دار در اين روز به صحنه آمدند تا با مشت هاي گره کرده بيزاري خود را از رژيم صهيونيستي و جاهليت مدرن فرياد زده و مواضع خود را به جهانيان اعلام دارند.
 -ملت روزه دار ايران، آزادي سرزمين فلسطين را آرمان امام راحل و رمز وحدت مسلمين دانسته و تمام تلاش خود را در اين راستا به کار مي بندند.
- امت اسلامي با تبعيت از تعاليم اسلامي و پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم از تمام ظرفيت جهان اسلام در راستاي مبارزه با استکبار جهاني استفاده ميکنند.
- ملت ايران با محکوميت کشتار مردم مظلوم يمن توسط رژيم منحوس آل سعود، هشدار داده که اين قتل عام ثمري جز خاري آن رژيم ندارد.
- ملت ايران با حمايت از تيم مذاکره کننده هسته اي با تمرکز بر فرمايشات مقام معظم رهبري و خطوط قرمز نظام، خواستار ادامه مذاکرات هستند.
در پايان شرکت کنندگان در راهپيمايي به امامت نماينده محترم ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد، به اقامه فريضه جمعه پرداختند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها