ديدار مدير کل آموزش فني و حرفه اي با امام جمعه فلارد

کد خبر: 899 تاریخ انتشار: 1394/04/22 12:54:30
نمایش: 1282
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن ديدار با امام جمعه ، از مرکز آموزش فني و حرفه اي فلارد بازديد نمود و در جمع کارکنان اين مرکز حضور يافت.
تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي درديدار با حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد باقر بخشايش پورامام جمعه فلارد  ضمن بيان حوزه هاي فعاليت مجموعه آموزش فني و حرفه اي ، آموزشهاي فني و حرفه اي را راهکاري موثر در جهت بهبود وضعيت اشتغال در جامعه دانست و از جمله برنامه هاي اين اداره کل جهت منطقه فلارد به اجراي طرح نيازسنجي آموزشهاي مهارتي ، اجراي آموزشهاي بازار محور ، پوشش نيازهاي آموزشي با هدف توسعه مهارت و فرهنگ کار اشاره نمود .
وي در ادامه با اشاره به برنامه هاي گراميداشت هفته مهارت ، خواستار استفاده از ظرفيتهاي تريبون نماز جمعه جهت ترويج آموزشهاي مهارتي شد و افزود تعامل سازنده مسئولين با اداره کل آموزش فني و حرفه اي مي تواند راهگشاي توسعه اشتغال در استان گردد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد باقر بخشايش پورامام جمعه فلارد  ضمن مثبت ارزيابي نمودن روند موجود در ارائه آموزشهاي مهارتي ، لزوم توسعه آموزشهاي فني و حرفه اي را يادآور شد و تلاش در جهت آموزش مهارت و ايجاد اشتغال را حرکت در مسير کاهش جرم دانست وافزود  بايد سعي شود آموزشهاي فني و حرفه اي دربخش هاي صنعت ، خدمات و کشاورزي توسعه يابد ونقش موثري در کاهش معضلات اجتماعي و بيکاري داشته باشد.
در ادامه مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در نشستي با حضور کارکنان به تبيين برنامه اي آتي سازمان  پرداخت و افزود ، کارکنان مرکز تمام تلاش خود در جهت اجراي تعهدات آموزشي و ارتقا مهارت متقاضيان با تاکيد بر ارائه آموزشهاي توليد محور و منجربه اشتغال با توجه به نيازسنجي صورت گرفته انجام دهند.
درادامه حيدري رئيس مرکز به ارائه گزارش فعاليتهاي صورت گرفته و برنامه هاي پيش رو پرداخت و پرسنل مرکز نيز نظرات و پيشنهادات خود را در اين زمينه ارائه نمودند. 
حضور در کارگاههاي آموزشي از ديگر برنامه هاي اين بازديد بود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها