در مراسم تجليل از تيم اعزامي ايران به چهل و سومين مسابقات جهاني مهارت برزيل 2015؛ لزوم نهادينه شدن گفتمان کار و مهارت در سطح کشور

کد خبر: 904 تاریخ انتشار: 1394/04/24 08:37:48
نمایش: 1185
اخبار
معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در جمع تيم اعزامي ايران به چهل و سومين مسابقات جهاني مهارت برزيل 2015 بر لزوم توسعه و نهادينه شدن گفتمان کار و مهارت در سطح کشور توسط رسانه ها و هنرمندان تأکيد کرد. 
به گزارش پيک مهارت آنلاين، به نقل از روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تهران، دکترکورش پرند، معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني وحرفه اي کشور در آيين تجليل از تيم اعزامي جمهوري اسلامي ايران به چهل و سومين مسابقات جهاني مهارت، موفقيت ساير کشورها در زمينه هاي اقتصادي را ناشي از حاکميت فرهنگ کار و مهارت در جامعه عنوان کرد.
وي افزود: ايجاد گفتمان جديد کار بلدي و مهارت در حوزه آموزش هاي فني و حرفه اي نيازمند همراهي رسانه ها و هنرمندان است.
رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با اشاره به سابقه حضور تيم ملي مهارت کشورمان در مسابقات جهاني مهارت بيان داشت: کشور ايران از سال هاي گذشته نمايندگاني را در اين مسابقات داشته و تاکنون موفقيت هايي بزرگي را نيز کسب کرده است.
دکترکورش پرند با اشاره به اينکه بايد به جايگاه واقعي مهارت در اين دوره از مسابقات دست يابيم خاطر نشان کرد: در آخرين دوره اين مسابقات که در سال 2013 ميلادي در کشور آلمان برگزار شد تيم ملي ايران اسلامي در ميان 52 کشور جهان رتبه چهارم را کسب کرد.
وي در پايان با بيان اينکه در سال جاري 17 نفر از جوانان ايراني به مسابقات ملي مهارت اعزام مي شوند، افزود: تيم ملي مهارت کشورمان 17 مردادماه امسال براي شرکت در چهل و سومين مسابقات جهاني مهارت به کشور برزيل اعزام مي شوند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها