به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، ستاد ارتباطات مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درسفر چهارم ریاست محترم جمهوری به استان در محل اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تشکیل گردید.
در همین راستا نمایندگان این اداره کل ضمن استقرار در ستاد مذکور آمادگی کامل جهت پاسخگویی به عموم را دارا می باشند.
این گزارش می افزاید در این ستاد درخواستهای مردمی ضمن ثبت در سامانه سامد و دریافت کد رهگیری ، پیگیری میگردد و جهت دریافت کد رهگیری نیز ، ارائه و درج شماره ملی در تمام مکاتبات الزامی می باشد و متقاضیان علاوه بر مراجعه حضوری به ستاد پاسخگویی میتوانند برای ارائه درخواستها و شکایت خود با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) شماره تلفن 111 تماس حاصل نمایند