آغاز طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان از 28 آبان

کد خبر: 93 تاریخ انتشار: 1390/08/25
نمایش: 1315
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، طرح سراسری بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در تاریخ 28 لغایت 3 آذر ماه سالجاری اجرا می گردد.
نورالله سعیدی مدیر کل ضمن تاکید بر ظرفیت بالای تجهیزاتی و وجود کارگاههای مجهز به دستگاههای نوین هر حرفه و دانش فنی به روز اساتید مجموعه فنی و حرفه ای استان در جهت پوشش نیازهای مهارتی عموم جامعه در بخشهای مختلف صنعت ، کشاورزی و خدمات ، افزود طرح بازدید همگانی با هدف آشنایی عموم با مراکز فنی و حرفه ای ، کارگاههای موجود و حرفه های ارائه شده در مراکز می باشد و در کلیه شهرستانها استان و طی 6 روز و در دو نوبت صبح و بعدظهر اجرا می گردد.
وی ادامه داد جهت اجرای گسترده طرح ، دعوتنامه جهت مسئولین استانی ، مراکز دانشگاهی ، آموزشکده ها ، هنرستانها ، مدارس ، صنایع و کارخانه جات ارسال گردیده و از عموم هم استانیها نیز با نصب بنر و پوستر و اطلاع رسانی رسانه ای جهت حضور در مراکز دعوت بعمل آمده است.
سعیدی افزود جهت تنوع در برنامه های بازدید همگانی در مراکز آموزشی مسابقه ای نیز بین بازدید کنندگان توزیع می گردد که به برندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا می گردد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها