برگزاري مسابقه کارتينگ ويژه کارکنان و فرزندان کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري به مناسبت هفته مهارت

کد خبر: 933 تاریخ انتشار: 1394/05/10 09:33:23
نمایش: 1201
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، به مناسبت هفته مهارت و روز ملي کارآفريني و آموزش هاي فني و حرفه اي، يک دوره مسابقه کارتيينگ ويژه  کارکنان و فرزندان کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان در محل پيست کارتينگ شهرکرد واقع در پارک ملت برگزار گرديد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن بيان اين مطلب افزود به منظور ارج نهادن به زحمات کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان و گراميداشت هفته ملي مهارت با هماهنگي هاي صورت گرفته با هيئت موتور سواري و اتومبيلراني استان ، اين دوره از مسابقات در دو گروه ، فرزندان کارکنان و کارکنان ، ويژه خانواده کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان برگزار گرديد.
قهرمان آماره رئيس اداره آموزش و پژوهش اين اداره کل و رئيس هيئت موتور سواري و اتومبيلراني استان نيز با اشاره  به اينکه کارتينگ يکي از رشته هاي مهيج اتومبيل راني است افزود کارتينگ رشته «مادر» اتومبيلراني است و علاقمندان مي توانند به صورت حرفه اي کارتينگ سواري را با سرعتي حدود ۱۸۰ کيلومتر در ساعت تجربه کنند.
اماره سن شروع کارتينگ را از شش سالگي دانست و افزود ماشين هاي کارتينگ هم در سايزهاي مختلف براي رده هاي سني شش سال به بالا وجود دارد و در استان کلاس هاي آموزشي کارتينگ غالبا براي رده هاي سني نوجوانان و جوانان برگزار مي شود. وي سن و وزن را دو اصل تعيين کننده در کارتينگ دانست .
در اين دوره از مسابقات که با استقبال خوب همکاران اجرا شد ، در بخش فرزندان کارکنان آقايان اميرعلي اکبري، محمد مهدي تقي پور و اميرمهدي کوهيان افضل و در بخش کارکنان آقايان اشکان عليدوستي و شهرام کوهيان افضل موفق به کسب رتبه هاي برتر شدند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها