برگزاري شوراي اداري اداره کل آموزش فني و حرفه اي با موضوع بررسي عملکرد و تشريح برنامه هاي آتي

کد خبر: 981 تاریخ انتشار: 1394/06/15 09:52:47
نمایش: 1197
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، جلسه شوراي اداري اداره کل با حضور مدير کل ، معاونين ، مسئول حراست  و روساي مراکز و کارشناسان آموزش و با دستور کار بررسي عملکرد و تشريح برنامه هاي آتي برگزار گرديد.
در ابتداي جلسه تقي پور مدير کل ضمن تقدير از زحمات کليه واحدها ، با اشاره به فرمايشات حضرت علي (ع) که مي فرمايد "انسان کريم هر چه کار انجام مي دهد خدمتش را عين وظيفه مي داند" افزود خدمت رساني بي منت و مسئوليت در قبال مردم موضوعي است که بارها توسط بزرگان دين بدان اشاره شده است.
وي در ادامه ضمن تبيين طرحهاي اجرا شده در سالجاري ، به بيان رويکردهاي نوين سازمان پراخت و افزود طرحهاي ارزشمندي از جمله فاطر و انفال در حال برنامه ريزي مي باشد که اجراي با اجراي آنها ، اداره کل در حوزه هاي آموزشي و فرهنگي حضور موثرتري پيدا مي کند.
سپس کوهيان معاون آموزش، پژوهش و برنامه ريزي با اشاره به عملکرد اين معاونت در سالجاري افزود ، مراکز در بحث تعهد آموزشي عملکرد نسبتا خوبي داشتند و قرارداد هاي آموزشي متعددي نيز امضا شده و در حال اجرا مي باشد . وي با اشاره به تجهيز مراکز ، لزوم صرفه جويي را يادآور شد و افزود مراکز در زمينه تامين مواد مصرفي و تجهيزات با هم همکاري داشته باشند.
کوهيان در ادامه خواستار توجه ويژه مراکز به طرح هاي آموزشي انفال (فرزندان کارکنان) وفاطر(توانمند سازي زنان) شد و افزود با توجه به شروع سال تحصيلي جديد ازاول مهر مراکزدر خصوص انعقاد تفاهم نامه با دانشگاههاي شهرستان اقدام لازم را بعمل آورند.
طاهري معاون اداري و پشتيباني ضمن تبريک به قهرمان آماره وعليرضا کرمي که بعنوان کامندان نمونه اين اداره  کل در هفته دولت تکريم شدند .در زمينه اعتبارات و هزينه ها ، نرم افزارها ، انبار مراکز ، مربيان حق التدريس و واگذاري ها مواردي را عنوان نمود.
در ادامه روساي مراکز گزارش عملکرد پنج ماهه مرکز خود را در حوزه هاي ثابت ،سيار، صنايع، روستايي و عشايري ارائه نمودند ورئيس وکارشناسان اداره آموزش نيز مواردي در خصوص ميزان  تحقق تعهدات مراکز ونقاط ضعف عملکرد ارائه نمودند.
در پايان کرمي مسئول حراست در مورد اهميت توجه به مسائل فرهنگي وحضورفعال همکاران در مسابقات و تعامل مراکز با بخش خصوصي مواردي را مطرح نمود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها